beantwoord

Reisassistentie

  • 1 January 2024
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo vrijwilliger van de Community,

Een kennis van mij heeft een scootmobiel en wil zoveel mogelijk zelfstandig blijven.

Hij wenst de reisverbinding van Kampen Zuid naar Delft te gaan maken met alleen maar Sprinterverbindingen.

Volgens mijn planning op de mobiele telefoon moet er NS Reisassistentie in Lelystad en Hoofddorp aangevraagd worden.

Kunt u mij vertellen waarom dit noodzakelijk is?

Met vriendelijke groet,

Jack Klappe
[mailadres verwijderd door moderator]

 

icon

Beste antwoord door Daniel 1 January 2024, 17:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Waarschijnlijk defecte lift. En haal uw mailadres weg. Iedereen leest mee, ook de kwaadwillenden.

Reputatie 7
Badge +2

De reisadviezen die ik überhaupt met overstap in Hoofddorp krijg in de NS-planner ('s avonds als de overstap op hetzelfde perron te Schiphol niet meer mogelijk is), zijn met een overstap van spoor 2 naar spoor 1.

Dat is op hetzelfde perron, dus een defecte lift zal het niet zijn. Waarschijnlijk gaat het om een station met nog niet aangepaste perronhoogte, waardoor Sprinter en perron nog niet gelijkvloers zijn.

Reputatie 6

Sinds de nieuwe dienstregeling moet je in Lelystad als je overstapt ook van perron veranderen. Je moet door de stationshal, heel omslachtig.

Reputatie 7
Badge +2

Sinds de nieuwe dienstregeling moet je in Lelystad als je overstapt ook van perron veranderen. Je moet door de stationshal, heel omslachtig.

Niet altijd meer zag ik. Een enkele trein in de ochtendspits en alle treinen in de middagspits bieden volgens de reisplanner nu een cross-platform overstap in Lelystad (van spoor 3 naar 4 en v.v.)

Reputatie 6

O dat is even goed nieuws!!!!

Reageer