beantwoord

Reizen met scootmobiel van hilversum naar den Haag 11 aug

• 9 januari 2019
  • 4 reacties
  • 436 Bekeken

Ik wil graag met mijn scootmobiel op 11 aug met de trein van hilversum naar den Haag en savonds weer terug. Hoe ga ik dit regelen groetjes esther
icon

Beste antwoord door Thom 9 januari 2019, 15:53

https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-functiebeperking/hulp-onderweg.html

Hier staat ongeveer alles in. Het is gratis, maar u moet het wel op tijd aangeven.

U boekt uw reis gemakkelijk met uw Mijn NS-account. Nog geen Mijn NS-account? Vraag dit hier aan. Heeft u hierbij hulp nodig? Bel dan met 030-751 51 55, wij helpen u graag.

Met uw Mijn NS-account boekt u uw reisassistentie als volgt:
  • via ns.nl/reisassistentie. Log in met uw Mijn NS-account, vul uw assistentiegegevens in en boek uw treinreis met reisassistentie.
  • Nieuw: via de gratis NS-app. Download of installeer de laatste update van de gratis NS-app op uw smartphone of tablet. Meld u aan met uw Mijn NS account, en zorg dat u vooraf via 030-2357822 of via ns.nl/reisassistentie uw assistentiegegevens heeft aangegeven.
  • Telefonisch boeken via 030-2357822. Dit verandert niet, wij blijven u graag telefonisch helpen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-functiebeperking/hulp-onderweg.html

Hier staat ongeveer alles in. Het is gratis, maar u moet het wel op tijd aangeven.

U boekt uw reis gemakkelijk met uw Mijn NS-account. Nog geen Mijn NS-account? Vraag dit hier aan. Heeft u hierbij hulp nodig? Bel dan met 030-751 51 55, wij helpen u graag.

Met uw Mijn NS-account boekt u uw reisassistentie als volgt:
  • via ns.nl/reisassistentie. Log in met uw Mijn NS-account, vul uw assistentiegegevens in en boek uw treinreis met reisassistentie.
  • Nieuw: via de gratis NS-app. Download of installeer de laatste update van de gratis NS-app op uw smartphone of tablet. Meld u aan met uw Mijn NS account, en zorg dat u vooraf via 030-2357822 of via ns.nl/reisassistentie uw assistentiegegevens heeft aangegeven.
  • Telefonisch boeken via 030-2357822. Dit verandert niet, wij blijven u graag telefonisch helpen.
Dankjewel voor je antwoord thom waar mij het om gaat is dat ik begrepen heb dat je tegenwoordig met een goede stevige scootmobiel er zo in kan rijden
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn wel treinen waarbij dat kan, maar lang niet bij allemaal. Het is goed mogelijk in de blauw-witte sprinters. Die hebben een gelijkvloerse instap. Ze rijden inderdaad van Den Haag naar Utrecht en van Utrecht naar Hilversum v.v. bij mijn weten. U kunt in Utrecht met de lift van het ene naar het andere perron. Omdat het stoptreinen zijn, is de reistijd uiteraard langer.

Dan kan het zonder assistentie.
Top thanks ik zal voor de zekerheid assistentie vragen

Reageer