beantwoord

Scootmobiel in de trein?

• 8 januari 2019
  • 6 reacties
  • 525 Bekeken

Geachte lezer.ik wil van delft naar hilversum.
Maar kan ik reizen met de scootmobiel.
Ik heb geen verstand ervan.

Vriendelijke groet conny de waal
icon

Beste antwoord door Thom 8 januari 2019, 20:02

Als u op de blauwe letters in het vorige bericht klikt, is alles te vinden. Bellen kan verstandig zijn als u niet zo bedreven bent met het Internet. 030-2357822

Reis boeken

U boekt uw reis gemakkelijk met uw Mijn NS-account. Nog geen Mijn NS-account? Vraag dit hier aan. Heeft u hierbij hulp nodig? Bel dan met 030-751 51 55, wij helpen u graag.

Met uw Mijn NS-account boekt u uw reisassistentie als volgt:
  • via ns.nl/reisassistentie. Log in met uw Mijn NS-account, vul uw assistentiegegevens in en boek uw treinreis met reisassistentie.
  • Nieuw: via de gratis NS-app. Download of installeer de laatste update van de gratis NS-app op uw smartphone of tablet. Meld u aan met uw Mijn NS account, en zorg dat u vooraf via 030-2357822 of via ns.nl/reisassistentie uw assistentiegegevens heeft aangegeven.
  • Telefonisch boeken via 030-2357822. Dit verandert niet, wij blijven u graag telefonisch helpen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-functiebeperking/hulp-onderweg.html

U kunt assistentie aanvragen en dan helpen NS-medewerkers u met uw scootmobiel in, en later uit de trein. Dit is ook bij een eventuele overstap. Het moet wel van te voren worden aangevraagd, en is kosteloos.
Moet ik daar voor klanten service bellen.
Reputatie 7
Dit gaat bijvoorbeeld ook via een MijnNS account ;)

Het antwoord van Thom hieronder is volledig 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Als u op de blauwe letters in het vorige bericht klikt, is alles te vinden. Bellen kan verstandig zijn als u niet zo bedreven bent met het Internet. 030-2357822

Reis boeken

U boekt uw reis gemakkelijk met uw Mijn NS-account. Nog geen Mijn NS-account? Vraag dit hier aan. Heeft u hierbij hulp nodig? Bel dan met 030-751 51 55, wij helpen u graag.

Met uw Mijn NS-account boekt u uw reisassistentie als volgt:
  • via ns.nl/reisassistentie. Log in met uw Mijn NS-account, vul uw assistentiegegevens in en boek uw treinreis met reisassistentie.
  • Nieuw: via de gratis NS-app. Download of installeer de laatste update van de gratis NS-app op uw smartphone of tablet. Meld u aan met uw Mijn NS account, en zorg dat u vooraf via 030-2357822 of via ns.nl/reisassistentie uw assistentiegegevens heeft aangegeven.
  • Telefonisch boeken via 030-2357822. Dit verandert niet, wij blijven u graag telefonisch helpen.
🤭😊dank je wel..
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan en goede reis!

Reageer