Hoe is het mogelijk dat ns treinen al meer dan een eeuw bestaat en geen elektronische inklapbare plaat (al is het maar 1 in het midden van de trein vanuit de binnenkant of buitenkant gemonteerde) aan de treinen heeft geplaatst voor handicaps gezinnen of alleenstaande ouders met kinderwagens of toeristen met zware bagage ect.?
ns is constant bezig met vernieuwen en investeren in veiligheid, comfort, technologie.
Een trein reis wordt steeds duurder ( begrijpelijk) en als consument vind ik dat de klanten die afhankelijk zijn van een derde technisch gezien niet worden ondersteunt in het dagelijks leven bij het instappen en uitstappen als een reiziger hierin beperkt wordt.
Hoe meer comfort hoe meer inkomen… gezien er meer burgers ( met een beperking fysiek of technisch) gebruik van ns zal maken
heeft u enige idee hoeveel gezinnen afhankelijk zijn van Ns… de meeste gezinne hebben een oprij plaat nodig voor een kinderwagen of rolstoel.
er is niet altijd iemand ( familie buren conducteur medereiziger )aanwezig of willing om een handje te helpen.
Al is het geen elektronische oprij plaat… zorg als o.v dat reizigers met een beperking moeiteloos en vlot kunne instappen zonder obstakels gezien wij niet meer in de 15de eeuw leven.
hierdoor zal de omzet vroeg of laat stijgen.
Met een sprinter van a naar b is nog te doen
maar lange afstanden is niet te doen met de oude model treinen. Een inklapbare oprijplaat is ideaal.
ns hoeft de oude treinen alleen maar aan te passen.
Voor zo’n comfort vindt ik en ik denk ook vele reizigers ( even op de proef stellen in het media meeste stemmen gelden) het niet erg om iets extra’s niet te veel natuurlijk te betalen voor een trein ticket.
Bij gebruik van de plaat komt een klein bedrag bij kijken en iedereen met een beperking kan gebruik maken van Ns of iemand nou mee reist of niet mee reist.
ik ga ervan uit dat Ns wel meer wilt verdienen inplaats van geld mislopen…
als een klant als een koning wordt behandeld zal de koning gebruik blijven maken van uw diensten . Zelfs als u de prijzen verhoogd.
Een klant voelt zich als koning als u de benodigdheden voor een koning voorziet.
Bedankt voor uw tijd en aandacht.
stel dit idee op de proef in de sociale media of een tevredenheid enquête ofzo
de juiste doelgroep aan spreken en calculeren of dit idee wel winstgevend is ect.