beantwoord

Werkgroep vervoer mensen met een beperking

• 17 november 2019
  • 33 reacties
  • 613 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 1

Wat een onzin

Helaas valt het qua onzin wel mee. DUO is de uitvoerende instantie inderdaad, de overleggen en uitkomsten daarvan zijn tussen OCW en de vervoerders. Pas daarna komen DUO, TLS en dat andere clubje in beeld voor het operationele verhaal, waar het gros van de vragen op dit forum over gaan.

Ik heb de contractmanager van OCW al opgespoord. Die wees me op die werkgroep van NS. Wie o wie? 

NS is een lastige organisatie om binnen te komen, LinkedIn is inderdaad een mooi kanaal. Mijn contacten bij OCW vallen helaas tegen, al had ik verwacht dat men je daar wel kon helpen. De alternatieve weg die nog wel eens gebruikt wordt bij NS als je echt vastloopt is de directie direct aanschrijven. Dat kan per post aan: Postbus 2025, 3500HA Utrecht. Alternatief wat ik wel eens voorbij heb zien komen op het Twitter-account van dhr. Van Boxtel is via NS inkoop, procurementsupport@ns.nl.

Zou een club als het Locov (Min. I&W) of Rover je misschien nog in de goede richting kunnen sturen? Die hebben ook de nodige contacten immers.

Reputatie 7
Badge

Nu Suggereer je een beetje @Henk_NL Dat er een werkgroepje is, wat weet jij wat alle anderen blijkbaar niet weten.

Denk niet dat v Boxtel, aardige joviale man trouwens, de zoon van @hvgard persoonlijk gaat voorzien van een unieke eerste klas DUO studentenkaart.

Er zijn inderdaad stuur- en werkgroepen over onder andere het studentenreisrecht. De rest van je bericht ga ik maar niet op in verders.

Badge +3

Ik vind het wel vreemd dat sommige (respectabele) leden hier het altijd weer voor elkaar krijgen om elkaar bijna in de haren te vliegen, of in ieder geval tegen zich te krijgen.

En soms een solide topic totaal te ontwrichten bijna.

Dat@AbbeyRoad en ikzelf elkaar niet liggen is inmiddels wel duidelijk.

Maar waarom tekeer gaan tegen @Henk_NL? Lijkt me geen goed plan en het begin van iets anders...

Wat heeft die Abbey sowieso met de NS te maken (hij/zij weet best veel en zo, dus is een insider)?

Normaal communiceren is toch een vereiste om bij de NS te mogen werken? Ik mis dat nogal een beetje in jouw stijl. Niet eens tegen mij (heb ik maling aan) maar tegen iedereen eigenlijk. 

Reputatie 7
Badge

Robert schreef:

Ik vind het wel vreemd dat sommige (respectabele) leden hier het altijd weer voor elkaar krijgen om elkaar bijna in de haren te vliegen, of in ieder geval tegen zich te krijgen.

En soms een solide topic totaal te ontwrichten bijna.

Dat@AbbeyRoad en ikzelf elkaar niet liggen is inmiddels wel duidelijk.

Maar waarom tekeer gaan tegen @Henk_NL? Lijkt me geen goed plan en het begin van iets anders...

Wat heeft die Abbey sowieso met de NS te maken (hij/zij weet best veel en zo, dus is een insider)?

Normaal communiceren is toch een vereiste om bij de NS te mogen werken? Ik mis dat nogal een beetje in jouw stijl. Niet eens tegen mij (heb ik maling aan) maar tegen iedereen eigenlijk

---------------------------

Vraag slechts geïnteresseerd  of er wel een werkgroep is. Misschien heb ik wel iemand in de kennissenkring  welke daar ook belang bij heeft, als dit zo is. 

En daarop reageerd Henk ook inhoudelijk op. Niks mis mee, lijkt mij.

Bedankt voor je compliment, vooral spoortechnische vragen interesseren mij vaak, voor een goede reactie lees ik me graag in, in de materie 😀

Helaas kan ik de felheid in je bericht verder niet plaatsen@Robert B  😭

Zullen we weer on-topic gaan ?

Reputatie 6

Ik weet dat er bij NS een afdeling is die zich bezig houdt met toegankelijkheid (die had laatst nog een vacature), maar ik heb jammer genoeg geen idee hoe je die zou kunnen bereiken. Ook hebben sommige belangengroeperingen vaak contact met NS, dus je zou het ook op die manier kunnen proberen.

Om welke traject gaat het overigens? Ik weet dat je als student bent gebonden aan collegetijden, maar het kan nogal wat uitmaken of je een trein eerder of later kunt nemen.

En daarop reageerd Henk ook inhoudelijk op. Niks mis mee, lijkt mij.

Ik moet bekennen dat ik de laatste tijd ook steeds vaker een punthoofd krijg van het getroll van een aantal leden. Die discussie ga ik alleen niet graag aan, want dat wordt toch telkens een herhaling van zetten. Met het nieuwe beleid van NS wordt daar ook steeds minder op gestuurd, en als dat is wat NS wil, prima.

Reageer