Schaamte jullie jullie, met al het geld dat jullie ontvangen, niet dat treinen zo vies zijn dat ze op varkenshokken lijken? Rotterdam Amsterdam, Rotterdam Den Haag, Rotterdam Eindhoven.wat een imago voor gebruikers en toerisme.
Ja, veel treinen zijn erg vies en rommelig. En dat is geen visitekaartje. Met dank aan het publiek dat dat veroorzaakt en denkt laat een ander mijn troep en vuil maar opruimen. Vaak en grondig schoonmaken kost tijd en veel en steeds meer geld. En zoveel geld heeft NS tegenwoordig niet meer, gezien de financiële situatie.
Schaamte jullie jullie, met al het geld dat jullie ontvangen
Welk geld ontvangt de NS dan? Er is helaas al vele jaren geleden gekozen om de subsidies stop te zetten. Waarschijnlijk was dit probleem er niet geweest als de overheid nog garant stond voor de kwaliteit van de treindienst.
Schaamte jullie jullie, met al het geld dat jullie ontvangen
Welk geld ontvangt de NS dan?
Nou, de kaartjes zijn niet bepaald gratis.
Als er grondig en structureel schoongemaakt moet worden mag er nog wel 10% bij op het tarief van iedere rit. Het is allemaal erg prijzig.
Schaamte jullie jullie, met al het geld dat jullie ontvangen, niet dat treinen zo vies zijn dat ze op varkenshokken lijken? Rotterdam Amsterdam, Rotterdam Den Haag, Rotterdam Eindhoven.wat een imago voor gebruikers en toerisme.
Treinen worden niet door NS smeeig gemaakt. De reizigers maken er een bende van. En je kan niet elke rit de trein schoonhouden. Zeker na een concert of voetbalwedstrijd.
Niet zoals het vaak gehoorde: de weg is er gevaarlijk. Een weg anzich is nooit gevaarlijk. De weggebruikers maken de weg onveilig
Of anders zelf schoonmaken?http://community.ns.nl/stel-je-vraag-14/oproep-tegen-vieze-treinen-88167
De treinen zullen een stuk schoner worden als men de verpakkingen van eten, drinken etc. wat de reizigers de trein mee in nemen ook weer mee naar buiten nemen. Liever nog heb ik dat eten/drinken in treinen verboden wordt. Bussen zijn niet zo smerig (muv vloer door straatvuil, zeker bij nat weer), maar daar mag je met snacks en ijs niet de bus in.
Ik ben van de generatie die verpakking van etens/drinkwaren mee naar huis neem. Mijn brood zit inneen herbruikbare broodtrommel mijn drinken in herbruikbare- of statiegeldfles. Wat statiegeldflessen/blikjes betreft: de verzamelaars daarvan laten met de vuilniszakken en tassen een spoor van plakkerig vocht achter. Actief beleid om die verzamelaars te weren zou welkom zijn.
Mijn ervaring is ook dat de ramen vaak zo vies zijn dat er geen doorkijken is. Gelukkig zit heel NL toch op zn mobiel maar toch
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.