samenreiskorting aanzetten als ns dal | NS Community
beantwoord

samenreiskorting aanzetten als ns dal

  • 14 May 2022
  • 5 reacties
  • 346 Bekeken

Hallo.

Ik ga met Hemelvaart voor het eerst gebruik maken van samenreiskorting. Ik heb dal voordeel en iemand reist met me mee met een geprinte ticket. Moet ik als abonnement houder nou wel of niet samenreiskorting aanzetten in mijn account?

icon

Beste antwoord door Momo 14 May 2022, 00:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als abonnementhouder hoef je niets te doen, alleen degene die met je meereist moet wat doen, in dit geval dus een eticket aanschaffen en printen.

Hallo.

Ik ga met Hemelvaart voor het eerst gebruik maken van samenreiskorting. Ik heb dal voordeel en iemand reist met me mee met een geprinte ticket. Moet ik als abonnement houder nou wel of niet samenreiskorting aanzetten in mijn account?

De abonnementhouder krijgt geen samenreiskoring  maar degene die met hem/haar meereist. De abonnementhouder moet dus geen samenreiskorting activeren.

waarom staat er dan bij mijn flex dal voordeel in mijn NS een aan/uit knop, als ik als abonnementhouder zelf niets hoef te doen?

Reputatie 6
Badge +2

Wanneer je een NS Flex abonnement hebt, staat deze optie standaard in je Mijn NS-account. Mocht de widget ook op de pagina bij de reisplanner staan in de app, dan kun je de widget daar eventueel nog uit verwijderen.

Reputatie 7
Badge +3

waarom staat er dan bij mijn flex dal voordeel in mijn NS een aan/uit knop, als ik als abonnementhouder zelf niets hoef te doen?

De aan/uitknop kun jij gebruiken als jij Flex, basis hebt of doordeweeks met iemand meereist als jij geen Dal voordeel voor doordeweeks hebt bij een weekendvrij of Weekend voordeelabonnement.

Reageer