Te veel betaald doordat pas nog niet in huis was | NS Community
beantwoord

Te veel betaald doordat pas nog niet in huis was

  • 6 June 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Mijn NS Dal Flex abonnement was vanaf 2 juni geldig, maar ik kreeg pas vandaag (6 juni) de pas binnen. Hoe kan ik het teveel betaalde bedrag voor mijn treinreis van 5 juni terug vragen?

 

icon

Beste antwoord door MoDe 6 June 2023, 23:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je had voor je ging reizen contact kunnen opnemen over dat jouw abonnement al ingegaan was maar dat jouw kaart nog niet binnen was. Je had dan couponcodes gekregen.

Maar daar heb je nu niets meer aan. Wat de makkelijkste weg is, om de gebruik te maken van de optie ‘vergeten abonnement’. Dit kun je op de NS website vinden en daar kun je jouw treinreis declareren. Lukt dat niet dan kun je alsnog telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

 

Badge +3

Welkom @HannyF Couponcodes zijn er voor vrij reizen abonnementen, dus die krijg je volgens mij niet voor Dal Voordeel en zo (e-tickets met 40% korting terwijl je met niemand meereist).

Of zijn er korting/couponcodes voor daluren e-tickets (zal dan meestal een dagretour zijn) waarmee je wel met korting kan reizen, en hoe zien die er dan uit?

Ik ben serieus benieuwd… hoe dan ook kan je een paar reizen claimen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html als je een kaart nog niet hebt.

Reageer