beantwoord

trein vervalt

  • 6 June 2023
  • 14 reacties
  • 244 Bekeken

Waarom laat de ns morgen de laatste trein vervallen terwijl er een groot concert in Den Haag is waardoor wij en vele anderen eerder weg zullen moeten

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 7 June 2023, 11:17

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Om welke trein gaat het?

Ondanks dat je geen traject opgeeft zal het te maken hebben met geplande nachtelijke werkzaamheden.  Om die reden vallen er geregeld door het hele land laatste treinen uit, over het algemeen is er dan wel altenatief busvervoer geregeld.

Reputatie 7
Badge +1

Ondanks dat je geen traject opgeeft zal het te maken hebben met geplande nachtelijke werkzaamheden.  Om die reden vallen er geregeld door het hele land laatste treinen uit, over het algemeen is er dan wel altenatief busvervoer geregeld.

Vanavond ook werkzaamheden tussen Assen en Groningen. Hoop maar niet dat er veel treinreizende Groningers bij Harry Styles zitten.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie zo gauw ook niet om welke trein het zou moeten gaan. Ik zie alleen dat de IC van 23.16 uur naar Eindhoven niet in Breda stopt, maar daar kun je later alsnog komen met sprinters.

Ik kan zelf ook niet meer thuiskomen, maar dat was bekend. Daarom slaap ik bij vrienden in Houten.

Tot vanavond! 🤘

Het gaat om de trein van Den Haag naar Tilburg

 

Reputatie 7
Badge +1

Deze dus. Laatste trein vertrekt nu om 23.00 uur. 

 

Klopt, dat is niet handig bij een evenement dat tot 23.00 uur duurt

Reputatie 7
Badge +3

De laatste reismogelijkheid van Den Haag naar Tilburg is om.22.56 uur vanaf centraal. De trein van 23.16 uur gaat niet verder dan Rotterdam Centraal.

Reputatie 7
Badge +1

Klopt, dat is niet handig bij een evenement dat tot 23.00 uur duurt

 

Gisteren moesten sommige tieners al om 22.10 uur het optreden van Harry Styles verlaten.

Concerten en evenementen moeten denk ik iets eerder gaan beginnen.

 

Of treinregelingen niet laten vervallen. Nu is het te laat om nog ergens een parkeerplek te reserveren. Als ik bovenstaand bericht lees en wat er 4 juni gebeurd is, hebben steeds minder mensen vertrouwen om de trein te nemen. Snap ik helemaal maar is erg jammer

Reputatie 7
Badge +1

Of treinregelingen niet laten vervallen. Nu is het te laat om nog ergens een parkeerplek te reserveren. Als ik bovenstaand bericht lees en wat er 4 juni gebeurd is, hebben steeds minder mensen vertrouwen om de trein te nemen. Snap ik helemaal maar is erg jammer

Met een beetje creativiteit is er echt wel wat mogelijk. Je zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om de auto in Dordrecht neer te zetten en vanaf daar verder met de trein te gaan. Kan je ook nog bij een P + R doen tegen een goedkoop tarief. Naar Dordrecht gaan er zelfs om 12 uur nog treinen. 

Reputatie 7
Badge +3

Bij de trein van 23.16 uur kon je ook niet tot 23 uur blijven.

In geval van laat afgelopen en OV had ik gekeken naar een overnachting.

Bedankt Henk voor de tip om te parkeren in Dordrecht. Gelukkig ben jij. Creatiever dan ik

 

Reputatie 7
Badge +1

Bedankt Henk voor de tip om te parkeren in Dordrecht. Gelukkig ben jij. Creatiever dan ik

 

Kijk even in de reisplanner in Lage Zwaluwe stopt de sprinter volgens mij ook en daar kan je natuurlijk sowieso gratis parkeren.

Reageer