beantwoord

verkeerde datum op dagkaart

  • 18 August 2022
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

Goede avond, mijn dochter heeft vanavond een dagkaart gekocht voor vandaag maar dat moest voor morgen (19 augustus) zijn. Tegen half 10 vanavond heeft ze dat gedaan. 

Omdat ik na ruim een half uur in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice nog niemand aan de lijn kreeg, heb ik de verbinding verbroken en stel ik via deze weg of zij gaat geld terug kan krijgen van de dagkaart op datum van vandaag, 18 augustus. 

Graag verneem ik van u.

Mvg, Masja 

icon

Beste antwoord door Thom 18 August 2022, 22:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het zal via Klantenservice moeten, wij kunnen u hier niet helpen. Ik zou het nog een keer proberen. E-tickets worden normaal niet teruggegeven, maar als u het aannemelijk kunt maken dat ze de reis redelijkerwijs niet meer kon maken, gezien het tijdstip, is dit een van de twee uitzonderingen die nog wel eens wil lukken. Klantenservice kent een lange wachttijd.

Ik heb een dag ticket gekocht voor me dochter alleen met de datum van vandaag maar moet de datum van woensdag zijn. Nu 2 kaartjes besteld en betaald kan ik geld terug vragen voor de verkeerde treinkaartje?

Mvg cynthia

Reputatie 7
Badge

Als ze nog niet gedownload/geopend zijn dan kunt u met de klantenservice bespreken wat mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb een dag ticket gekocht voor me dochter alleen met de datum van vandaag maar moet de datum van woensdag zijn. Nu 2 kaartjes besteld en betaald kan ik geld terug vragen voor de verkeerde treinkaartje?

Mvg cynthia

Datum werd niet getoond voor de betaling, waardoor je pas later zag dat het een verkeerde datum was? Normaal wordt datum wel getoond. 

Als het kaartje al gedownload is of in de app gezet, dan heb je pech. Het kaartje is dan geldig en kan niet meer ongeldig gemaakt worden.

 

Reageer