Eerst maar eens even voorstellen!

• 20 juli 2020
  • 10 reacties
  • 287 Bekeken

Dag NS Community!

Sinds vandaag ben ik ook te vinden binnen de community hierzo, onder de prachtige naam IkFlirtMetEenFlirt. (Verzonnen in een flirt op Nijmegen C.)

Tja, ik reis regelmatig met de trein, en anders ben ik vaak rondom het spoor te vinden, niet zo moeilijk als je huis naast een spoor staat…

Ik ben een actief en fanatiek PC gamer, chronisch ziek dus veel in het ziekenhuis en houd ik me bezig met ontwikkeling van software.

Ik ben een van de weinige hier die geen machinist wil worden, althans, zou het wel willen maar kan niet I.V.M. Ziekte ughh, ik wil wel iets rondom het spoor doen, ook daar zijn zat beroepen te vinden! 

Jullie zullen mij vast nog wel eens voorbij zien komen hiero, dus tot snel!

10 reacties

Goedemiddag IkFlirtmetEenFlirt. Welkom bij de NS Community! Train Sim World 2020 al uitgespeeld? :grin:

Goedemiddag IkFlirtmetEenFlirt. Welkom bij de NS Community! Train Sim World 2020 al uitgespeeld? :grin:

Hai Sascha! 

Ben momenteel bezig met Train Sim World, nog niet uitgespeeld, maar dat zal niet zo lang meer duren :wink:

Ach, gelukkig komt er binnenkort een nieuwe World of Warcraft uitbreiding uit. Ben je weer een even zoet mee. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +4

En de nieuwe Flight Simulator op 18 augustus. Wel je harde schijf even opruimen, want die heeft 150 GB nodig. ;-)

Ik moet zelfs mijn Bootcamppartitie vergroten, oeps.

Overigens weet ik het nog zo net niet of iedereen hier machinist wil worden, voor hen is er Trainsimulator - en die kent dankzij de hobbyisten ook Nederlandse achtergronden.

Is dit jouw slaapkamer Thom?

Reputatie 7
Badge +4

Ik slaap in een tweepersoonsbed. Maar hier droom ik wel eens van, :innocent:

Reputatie 7

En de nieuwe Flight Simulator op 18 augustus. Wel je harde schijf even opruimen, want die heeft 150 GB nodig. ;-)

Ik moet zelfs mijn Bootcamppartitie vergroten, oeps.

Tijd voor een nieuwe SSD 🤣

Voor een kwart maandloon koop je een fijne 1TB PCIe SSD! :sweat_smile:

Reputatie 7

Mwa dan maar een m.2 erbij 😅

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan het je aanraden. Bij mij is het interne geheugen van een terra direct aan de processor gekoppeld. Werkt als een speer.

Reageer