Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!
Tom
Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!
Tom
Ik heb het heel graag gedaan en het forumwereldje is een mooie wereld op zich! Het klinkt misschien makkelijk, maar ik waardeer jou om precies dezelfde punten . Ik weet nog dat ik het als beginnende moderator (en nog steeds uiteraard!) altijd erg fijn vond als ik zag dat
Komende week zal ik hier en daar nog wat posten, maar dit is (als het goed is) mijn laatste forumdienst. Bedankt en ik wens jullie ook alle goeds toe! Keep up the good work !
Ga je binnen NS wat anders doen of buiten NS? In ieder geval hee veel succes daar mee.
Jullie ook bedankt voor jullie waardevolle bijdragen en hulp op de Community! Het ga jullie goed 🙂!
Eindelijk na jaren de moed gevonden om mij weer op een online platform te bevinden met mijn passie voor het spoor en gelukkig zijn er hier in tegenstelling tot Facebook waar je niets aan hebt vele moderators actief die in kunnen grijpen als iemand wel besluit te gaan pesten.
Ik voel mij tot nu toe veilig en merk dat iedereen hier met respect met elkaar omgaat wat ik erg fijn vind.
Toeval eigenlijk, iemand vroeg "wie na Sivan modereert hier, en is 'de baas?' " en ik noemde dezelfde, na het 'verlies' van Thomas, Klaas-Jan e.d. De 'nieuwelingen' doen het goed trouwens.
Dan blijven er nog twee over eigenlijk, want Denice zwangerschapsverlof en zo. Als je dit nog leest, het ga je goed in je nieuwe functie of job!
Welkom
Ben heel benieuwd naar het forum
Is dit het gedeelte waar ik me even kan voorstellen? Ik ben blijkbaar niet handig want ik ervaar deze site als niet gemakkelijk. Eerst maar eens kijken hoe dit geplaatst gaat worden. Mijn naam is trouwens David en ik reis als oudere medemens samen met mijn vrouw, ook 65 plus, af en toe met de trein. Ik denk steeds een beetje meer omdat we het een prettig vervoermiddel vinden en het gevoel hebben dat we met abonnement en keuzedagen een leuk product hebben.
Een goedenavond. Even voorstellen met gemengde gevoelens. Ik reis eens in de 2 weken Zwolle - Steenwijk v.v. (daarom heb ik een Flex abonnement), moeder zwaar aan het dementeren geslagen. Op een toch al zwaar verstoorde planning om bij mijn zus (woont in Wales, logeert in Amsterdam) in de trein te stappen komt een rekening die maar liefst 32 Euro correctie vermeldt. De trein uit Almere had behoorlijk vertraging, moet me alsnog naar station Zwolle haasten en ik pak, op aanwijzing nota bene, de Sprinter dan maar in plaats van de Intercity Leeuwarden en ontmoet mijn zus dan in Meppel alwaar ik alsnog overstap in de Intercity. Ik hoop niet dat de vriendelijke conducteurs in de treinen afhankelijk zijn van ‘correcties’ of dat deze de reden van hun vriendelijkheid zijn. Ongewild wordt me toch al, door het een of andere bedrijf, maandelijks ingewreven dat ik afhankelijk ben van de door de Belastingdienst over te maken Toeslagen, Zorg- en Huurtoeslag...er dus wel eens een automatische incasso mislukt vanwege onvoldoende saldo. Meestal bel ik het betreffende bedrijf even op met slechts een mededeling ‘Toeslagen...u kent het wel’, en betaal zodra het geld binnen is. Geld aan NS overgemaakt maar kreeg net nog wel een email dat de automatische incasso was mislukt. Kan gebeuren. Waar ik me aan stoor is de belerend gebiedende toon van de email. Ik stoor me sowieso al aan het ‘u kunt het ZELF online wijzigen!’ of ‘Vraag het in onze Community’ waarmee men in de voetsporen van Google treedt en gemakshalve eerst maar even elke verantwoordelijkheid bij de klant neerlegt. Prettige vrijdag en een fijn weekend! Ant.
Laatste update 19 april 2018
Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Dit is het automatische antwoordapparaat van NS Community, in tegenstelling tot onze treinen rijden wij wel op tijd beep beep
Goedemorgen allemaal! Ik ben Brian, werkzaam in het hoofdkantoor van NS en (forens) reiziger tussen Vught en Utrecht. Ik hoop af en toe antwoord te kunnen geven op vragen over alles wat met de NS reis te maken heeft en in het speciaal stationsinformatie en reizen in Noord-Brabant! Ik lees overigens al een tijdje mee, maar nu wilde ik ook graag echt mee kunnen praten. :)
Ik vind het vervelend om te lezen dat er iets misgegaan in een van je reizen, maar ik snap niet helemaal of je nog een vraag hebt over deze correctie of dat je enkel even stoom wilt blazen. In het eerste geval wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen meekijken wat er precies is gebeurd en een foutieve correctie eventueel corrigeren.
We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).
Bedankt voor de reactie.
Hallo, Mijn naam is Joep en ik ben 20 jaar. Ik ben hier om vragen te kunnen stellen aan gebruikers van het treinvervoer voor mijn schoolopdracht.
Hallo Joep van Dijk en welkom bij onze Community! Leuk dat je je hebt aangemeld en we kijken uit naar de vragen!
Hallo allemaal, ik ben Esther. Samen met mijn brompton ben ik sinds december 2019 een enthousiaste trein reiziger geworden. Voorheen zat ik vastgeroest in mijn auto.
Omdat de poortjes niet altijd open gaan voor mij + brompton na in- of uitchecken ben ik gaan googlen om te kijken of ik de enige ben met dit probleem. Zodoende op dit forum terecht gekomen.
Nu maar hopen dat de poortjes wat vouwfiets vriendelijker gaan worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.