Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61435 Bekeken

Reputatie 2
Laatste update 19 april 2018

Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

578 reacties

Inderdaad, daar maken we zeker gebruik van.
Ik probeer deze forum gebruiken. Ik ben uit Brazilië. Hopelijk kan ik een paar vragen vragen
Hoi Conrado. Dat kan zeker! En als je dat prettig zou vinden, mag dat ook in het Engels.

Welkom!
Ik wist niet dat je deze site ook in het Buitenland kon gebruiken!!
WEl in Nederland.
Even voorstellen..
ik ben Patty, woonachtig in Belgie aan de nederlandse grens.
Al een aantal jaren in het bezit van een abonement van de NS met keuze dagen.
Heb goede en minder goede ervaringen met het reizen per trein.
ik ga hier eerst wat lezen..voor ik zelf mijn ervaringen spui!
Welkom Patty!
Hoi ik ben Ad,

Ik heb een vraag ik ga altijd met mijn scootmobiel de trein in met name de sprinter, kan de scootmobiel ook in een oude stoptrein en in een intercity, Ik ga namelijk a.s. zaterdag van Culemborg naar Duiven en daarna van Duiven naar 's-Hertogenbosch. Wie kan mij hier meer over informeren.
Reputatie 3
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bezemsteel en ik ben o.a. werkzaam in de treinschoonmaak.
Wellicht kan ik vragen beantwoorden vanuit het oogpunt als treinschoonmaker.
Voel je vrij om vragen te stellen!
Hoi Bezemsteel, en welkom op het Serviceforum. Wat leuk dat jij je hier hebt aangemeld, zeker met jouw achtergrond in het schoonmaken van de trein. Erg interessant! Er zijn zo nu en dan topics over dit onderwerp, dus schroom niet om daar jouw mening/ervaring in te geven.
Reputatie 1
Goedemiddag iedereen,

Mijn naam is Michael, Ik werk al ruim 5 jaar bij de McDonald's maar heb tevens een grote interesse in al het Openbaar Vervoer. Ik reis dus ook regelmatig het land door per trein.
Hoi Michael, welkom op het forum! Leuk dat je zo'n grote interesse hebt in het reizen met het openbaar vervoer. Veel plezier hier!
Susanne, 31, tijdelijk ziek thuis maar normaal gesproken dagelijkse reiziger in Brabant.
Reputatie 7
Badge +4
Er is in het verleden een fraai liedje over je geschreven 😉 Maar als je 31 bent, was het net voor je tijd, vrees ik. Ik hoop maar dat je snel weer opknapt en hier een goede tijd hebt.
Ik hoop maar dat je snel weer opknapt


Daar sluit in me helemaal bij aan
Er is in het verleden een fraai liedje over je geschreven 😉 Maar als je 31 bent, was het net voor je tijd, vrees ik. Ik hoop maar dat je snel weer opknapt en hier een goede tijd hebt.

Volgens mij hebben mijn ouders hun inspiratie van een zekere mijnheer L. Cohen (hoewel het ook de versie van H. Van Veen kan zijn geweest). ;)
CCR zijn inderdaad verantwoordelijk voor mijn 'username'.
Hallo ik ben Tinkel.bell regelmatig reis ik met de trein...
Hoi Tinkel.bell, en welkom op het forum! Hopelijk tot snel!
Welkom, Tinkel.bell!
Goedenavond NS-Forum leden!,

Mijn is Dijango en sinds 7 maanden werkzaam bij de NS. Ik ben 2 weken geleden geslaagd voor de opleiding HoofdConducteur te Roosendaal.

Groetjes,

Dijango
Welkom Dijango,

Gefeliciteerd met het behalen van je certificering! Op dit forum is veel informatie te vinden waar je als hoofdconducteur zeker wat aan hebt.

Succes met je werk en wie weet zien we je terug op dit forum! :)

Gr, jj
Welkom op het NS Serviceforum Dijango! Leuk dat je je hebt aangemeld.
Gefeliciteerd Dijango! Tot snel op de trein collega en dit forum is zeker voor ons als HC erg interessant.
Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond NS-Forum leden!,

Mijn is Dijango en sinds 7 maanden werkzaam bij de NS. Ik ben 2 weken geleden geslaagd voor de opleiding HoofdConducteur te Roosendaal.

Groetjes,

Dijango



Hier is een hoofdconductrice aanwezig, die altijd waardevolle bijdragen levert over de knelpunten en de achtergronden van de praktijk. Ik vind dat altijd heel informatief en mensen die de werkelijkheid kennen, hebben vaak een goede kijk op de zaak. Wie weet kom ik je als redelijk frequente treinreiziger nog tegen in het zuiden des lands. Hoewel ik Loes nog nooit heb ontmoet in de trein 😉
Goedenavond NS-Forum leden!,

Mijn is Dijango en sinds 7 maanden werkzaam bij de NS. Ik ben 2 weken geleden geslaagd voor de opleiding HoofdConducteur te Roosendaal.

Groetjes,

Dijango



Hier is een hoofdconductrice aanwezig, die altijd waardevolle bijdragen levert over de knelpunten en de achtergronden van de praktijk. Ik vind dat altijd heel informatief en mensen die de werkelijkheid kennen, hebben vaak een goede kijk op de zaak. Wie weet kom ik je als redelijk frequente treinreiziger nog tegen in het zuiden des lands. Hoewel ik Loes nog nooit heb ontmoet in de trein ;-)


Dat lijkt mij zeker leuk om te zien en te lezen! Ik heb ook gezien dat er aan onderwerpen, die op het forum aan het licht komen, wat gedaan word!

We gaan mekaar zeker zien! ( hoop ik natuurlijk haha
Gefeliciteerd Dijango! Tot snel op de trein collega en dit forum is zeker voor ons als HC erg interessant.

Tot snel collega!

Reageer