Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61431 Bekeken

Reputatie 2
Laatste update 19 april 2018

Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

578 reacties

Hallo allemaal ik ben Martijn , en sinds vandaag hier op het Forum
Vandaag 28mei bij de Spoordag geweest van MeesterPaul2 , en zodoende hier terecht gekomen

Ik probeer vaak foto's te maken van treinen als ik tijd en gelegenheid heb
Hoi Martijn, en welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld, en gaaf dat je er zaterdag ook was! Heb je een leuke dag gehad?
Hallo ik ben Martina en heb vaak met de trein gereisd.
Ik heb hier altijd van kunnen genieten.
Helaas komt er de laatste tijd niet zoveel voor dat ik met de trein ergens heen hoef.
en als ik ga hoop ik altijd stiekem dat mijn favoriete machinist de trein bestuurd:$
Hoi Martina, en welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld.

Wie weet kom je hem nog eens tegen!
Mijn naam is Jos ik ben 75 jaar en heb een probleem,
vandaag ontving ik van Nl Reizigers klantenservice een berichtje dat van mijn vrouw een nieuw abonnementsjaar is ingegaan,we zijn beide lid van het Voordeeluren abonnement 2e klas,die van mij zal dan nog wel moeten komen,de prijs van dat abonnement bedraagt 62,60 per jaar
daar bovenop a\ls extra optie een keuzedagenvoordeeluren abonnement voor een bedrag van 24,50 per jaar,mijn vraag is nu zitten die keuzedagen dan niet in het voordeeluren abonnement,sinds wij 60 zijn geworden zijn we al in het bezit van een voordeeluren abonnement en altijd was dan de jaarlijkse prijs incl. de keuzedagen plusminus 60 euro,waarom komen ze er dan nu extra nog weer bij,is dat m.i.v. dit jaar gewijzigd dan,zoja dan wordt het me toch allemaal tot wel erg duur en wil ik het opzeggen, graag een uitgebreid een berichtje hierover retour met vr. groet Jos van der Heijden
Goedemorgen Jos, en welkom op het NS Serviceforum! Dit is een topic waar mensen zich voorstellen. Als je een vraag hebt, kun je het beste even zoeken op het forum of de vraag al is gesteld, of zelf een nieuw topic openen. Kom je er niet uit? Dan horen we dit graag.

Een Voordeelurenabonnement was voorheen 60 euro (en daarvoor 55 euro). Inmiddels is het Voordeelurenabonnement 62.60. Dit is exclusief Keuzedagen, en dat was hiervoor ook het geval. Indien je al Keuzedagen had, krijg je die ook dit jaar weer.
Graag wil ik me even voorstellen; Mijn naam is Jan Vossen. Ik reis zelden met het spoor maar wil er wel meer gebruik van maken.
Goedemiddag Jan, en van harte welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld, en nog leuker dat je vaker met de trein wil reizen 🙂.
Reputatie 4
Graag wil ik me even voorstellen; Mijn naam is Jan Vossen. Ik reis zelden met het spoor maar wil er wel meer gebruik van maken.

ik wil er juist geen gebruik meer van maken, sinds ns de btm vrij abonnement eenzijdig gaan beëindigen.
van ov naar auto. scheelt mij enorm veel reistijd.
Dat scheelt weer een extra plekje in de trein, daar kan Jan mooi zitten 😉.

Maar even serieus, jammer dat je er zo over denkt, Nsfreak2011.
Hoi ! Ik zal me even voorstellen ik ben Rowan en solliciteer momenteel voor HC in Amsterdam , ik moet nu nog de assessment en als het mee zit de medische toets ... En dan gaat de vlag uit ! Dus hopen en duimen is nu mijn voornaamste bezigheid
Hallo allemaal mijn naam is Rishon 🙂

als ik dingen wil weten of ik kom er niet uit dat dit altijd mijn redding is

Iedereen bedankt daarvoor🆒
Dag allemaal. Mijn naam is Marjan en reis graag met de trein. Heb al even rondgestruind op het forum. Herkenbare vragen!
Reputatie 4
Welkom, marjandv.
Welkom, Rowan, Rishon en Marjan!
[ik ben 80 jaar Surinamer van geboorte,
ik woon vanaf 1962 in Nederland.
ben 1965 getr ; met mijn huidige vr; wij hebben 2 kinderen, 3 kleinkinderen.
quote=Waldo G]Welkom, marjandv.[/quote]
ik heb al gereageer.op het bericht
Hoi Willem, en welkom!
Ik ben dus Jan van Dijk uit Drachten met rijbewijs maar bewust zonder auto. Ik fiets graag en reis ook graag met het openbaar vervoer. Op het station wachtende op mijn trein verblijf ik vaak bij de automaat. Zo nodig help ik graag. Ik ben 62, dus ik heb een kortingskaart met 7 (bijna) gratis dagen.
Welkom Jan, Ik fiets ook graag, met ondersteuning. Ik ben 61 en help ook vaak mensen op het station. Mijn kortingskaarten verlopen nogal eens. Druk met werk. Jammer, maar helaas 🙂 Veel plezier op het forum!!
Geldt voor mensen, die veel met de trein reizen vaak ook, dat zij single zijn? Ik ken geen statistieken, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Ik ben (nog) single, nadat ik wel getrouwd geweest ben. Overigens deden wij ook toen (bijna) alles met het openbaar vervoer. Maar ik weet ook genoeg mensen, die zeggen: met 3 of 4 personen is een auto goedkoper, vooral als je alleen naar de brandstof kijkt. Dat is natuurlijk niet terecht, want ook als hij stil staat kost hij geld. Dat moet ook in het kostenplaatje verwerkt worden. Maar probeer dat de mensen maar eens duidelijk te maken. Ik heb gewoon geen auto, dus ook niet die vaste kosten.
Reputatie 7
Badge +4
Goedkoper dan met keuzedagen reizen, kan geen enkele automobilist. Jammer dat Drachten de grootste plaats zonder station is.
Goedkoper dan met keuzedagen reizen kan geen enkele automobilist. Jammer dat Drachten de grootste plaats zonder station is.
Klopt helemaal, maar er rijden prima bussen. Het enige nadeel is: voor het traject Drachten - Heerenveen moet je wel apart bijbetalen.
Na 10 reacties lijkt het mij ook wel even netjes mezelf voor te stellen.

Ik ben Jeffrey, 19 jaar oud. Rechtenstudent aan de hogeschool van Amsterdam en een tevreden treinreiziger die hier vooral komt voor vragen met betrekking tot treinkaarten en overstappen. Om niet voor vervelende verrassingen te komen te staan.
Goedemorgen Jeffrey, en alsnog welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden en wellicht tot in een volgend topic 🙂.

Reageer