Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61428 Bekeken

Reputatie 2
Laatste update 19 april 2018

Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

578 reacties

Hallo, ik ben Lúthien. Ik ga graag en vaak met de trein en heb af en toe een vraag 🙂
Luthien, welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum. Stel gerust al jouw vragen, en vergeet ook niet de zoekfunctie te gebruiken. Wie weet is jouw vraag al eens gesteld. Tot snel!
Ik ben Lourens en na jarenlang in de detailhandel gewerkt te hebben als bedrijfsleider begin ik eind november met mijn opleiding tot HC. Ik ben al veel interessante topics voorbij zien komen en zal de komende tijd dit forum verder uitpluizen 🙂 Wie weet heb ik in de toekomst ook nog wat zinnigs bij te dragen.
Nogmaals welkom Lourens 🙂
Dank je Miriam 🙂
Reputatie 7
Hallo allemaal. Ik ben Bert, sinds 2000 woonachtig in het mooie en gezellige Delft.

Ik meen te kunnen zeggen, dat ik een vaste en trouwe NS klant ben. Ik heb al zeker twintig jaar een Voordeelurenkaart/Voordeelurenabonnement (misschien nog wel langer).

Op werkdagen reis ik van Delft naar Rotterdam Alexander (woon-werk), verder vaak in weekeinden op verschillende trajecten. Ik heb een auto maar reizen per trein vind ik een prettige en meer ontspannen manier van reizen: lekker met een boekie in een hoekie, het landschap aan me voorbij laten glijden, een leuk en gezellig babbeltje met een reisgenoot/medereiziger of op de tablet dit forum bezoeken.

Door een vraag aan de Klantenservice van NS werd ik attent gemaakt op dit forum. Ik ga vooral veel lezen, me verbazen, ideeën opperen, vragen stellen, kritiek uiten, vragen beantwoorden en wat al niet meer.
Goedemorgen Bert, en nog van harte welkom op het forum! Ik zie dat je al redelijk actief bent, leuk!

Leuk om te horen dat je graag met ons reist. Met een boekie in een hoekie bevalt mij ook zeer goed 🙂.

Hopelijk tot snel!
hoi, Ik ben Martin en ben op het moment werkzaam als chauffeur bij de firma Loos maar zit in de sollicitatie procedure voor de functie van Hoofdconducteur met als standplaats Rotterdam. Met zeer veel belangstelling zit ik hier de ervaringen van de NS medewerkers te lezen en leer hier al erg veel van.
Hoi Martin! Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Super leuk om te lezen dat je leert van de ervaringen van de NS medewerkers op dit forum! Ik wens je veel succes in de rest van de sollicitatieprocedure.
Goedemiddag allen. Mijn naam is Auguste, werkzaam als buschauffeur bij Connexxion Tours. Maar per 15-12-16 treed ik in dienst bij de NS. Ik begin dan aan de opleiding voor Hoofdconducteur met standplaats Hoorn. Kan niet wachten om te beginnen hieraan.

Groetjes Auguste
Goedemiddag Auguste. Wat leuk om ook eens iemand die werkt bij een andere vervoerder hier te zien, van harte welkom! En natuurlijk extra leuk dat je hoofdconducteur wil worden. Succes met je opleiding!
Dank je wel. Wat een leuke forum dit ook. Genoeg te lezen, discussiëren, leren. Van alles.
Inderdaad 🙂 Wanneer je eenmaal conducteur bent, zullen we je vast goed kunnen gebruiken!
Goedenavond iedereen,

Mijn naam is Melvin en ik woon in het zuiden van Rotterdam. Vanwege mijn afstuderen reis ik dagelijks Rotterdam Lombardijen - Amersfoort.
Ik ben daarnaast redelijk actief op andere fora en heb nu (eindelijk) besloten om ook hier een account aan te maken, aangezien ik nog wel eens een (kritische) vraag aan NS heb en op dit forum sneller geholpen denk te worden. 😉
Welkom Melvin leuk dat je deel wilt nemen aan oNS forum. Ook kritische vragen zijn zeer welkom hier.
Dag allemaal,

Gezien mijn naam (Sylvia) al bezet blijkt heb ik me maar ingeschreven als 'grensarbeider', want dat is wat ik sinds 2 jaar ook ben.
Ik werk nu twee jaar in Antwerpen wat ik dus vanuit Nederland met de trein dagelijks afleg via grensstation Roosendaal.

(Ik vond het dan ook wel leuk passen om een foto als avatar te gebruiken die ik gemaakt heb op station Roosendaal. Een Belgische boemeltrein met NS-dubbeldekker op de achtergrond.)
Hallo Sylvia en welkom op het Serviceforum. Leuk dat jij als 'grensarbeider' je ervaringen, opmerkingen, feedback en vragen wilt delen op ons forum. Zeer toepasselijke foto ook inderdaad 🙂
Hi ik ben Pauline en woon in Amsterdam. Ik heb een voordeel-abonnement waar ik af en toe gebruik van maak. Ik heb via de NS-app zojuist een account aangemaakt voor NS zonetaxi. Ik heb daar meteen een vraag over, dus ik ga even een geschikt topic zoeken!
Hoi Pauline! Welkom op het Serviceforum 🙂 We zien je vraag vanzelf voorbij komen en gaan ons best doen daar zo goed mogelijk op te antwoorden.
https://www.youtube.com/watch?v=kBBD41JLo0A
Hallo allemaal,

Ik ben Marcel ofwel Limburg1975. Ik reis geregeld met het OV en daarom lijkt dit forum me ook erg leuk en nuttig en ik hoop hier ook mijn bijdrages te kunnen leveren
Welkom op ons forum Marcel! Leuk dat je lid bent geworden en meng je vooral in de diverse discussies. Als je iemand kan helpen met advies... be my guest!
Beste wensen iedereen en een gezond 2017!
Hetzelfde janjan!
Ik ben Patrick en reis dagelijks van Amersfoort naar Beverwijk en weer terug na een werkdag.

Reageer