Even voorstellen: de moderators van de NS Community | NS Community
Sticky

Even voorstellen: de moderators van de NS Community

  • 20 January 2017
  • 7 reacties
  • 7007 Bekeken

Hallo allemaal en welkom op het NS Serviceforum, dat al sinds 2014 online is!

Dit forum is een plek waar iedereen terecht kan met vragen of tips over het reizen met NS. Je kunt hier in gesprek gaan met andere reizigers, en daarnaast is het NS webcareteam aanwezig om antwoord te geven waar nodig.

In dit topic stellen we ons graag even aan jullie voor. En wie ben jij?

Geen reacties plaatsen op dit voorstelrondje. Eventuele reacties worden verwijderd.

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hey iedereen,

Ik ben Erryt. Na het afronden van mijn studies (commercieel medewerker binnendienst en vestigingsmanager groothandel) ben ik begonnen als klantadviseur bij NS en sinds 2014 ben ik begonnen als chat agent. Een tijd later ging ons chat-team samen met het Webcareteam en zodoende ben ik ook op Twitter (^ET) en Facebook te vinden. In juni 2016 werd ik ook actief op het forum.

Elke dag bij ons is anders en het is nooit saai. Je weet nooit wat de dag zal gaan brengen en dat maakt het werk zeer uitdagend en leuk. Ons team is altijd gebrand om ieder probleem op te lossen op een serieuze maar leuke manier.

Ik reis slechts enkele keren per maand met de trein, omdat ik op de fiets naar werk kan. Ik was lang in het bezit van een Studentenreisproduct.

Ik word vrolijk van de belangrijkste bijzaak in het leven wat natuurlijk voetbal is. Ik ga graag op vakantie en gezelligheid en plezier maken is net als tijdens het werk ook in mijn vrije tijd belangrijk voor mij. Maar mijn allergrootste hobby is mijn zoon van 3,5 jaar waar ik enorm trots op ben. Ik word ook erg vrolijk van het oplossen van complexe problemen waar veel tijd en denkwerk in gestoken moet worden, als je ergens mee zit of je abonnement even niet naar behoren functioneert dan mag je mij altijd aanschieten.



Hoi allemaal!

Ik ben Laura, bouwjaar ‘91, en ik ben sinds juli 2016 werkzaam als klantadviseur bij NS. Na 1 jaar lang inbound te hebben gebeld, mocht ik doorstromen naar onze live-chatafdeling en binnen 2 weken was ik ook al getraind voor onze social media kanalen (^LW). Hoe ik hier terecht ben gekomen is de grote vraag, want ik ben afgestudeerd pedagogisch medewerkster (kinderopvang) sinds 2013.
Vanaf juni 2019 ben ik ook werkzaam binnen deze community, waar ik het erg naar mijn zin heb! Ik vind het fijn dat ik op deze manier ook mijn steentje bij mag dragen. Het brengt soms wat uitdagingen met zich mee, maar die ga ik niet uit de weg. 😉

Verder ben ik geboren en getogen in Dordrecht en ben ik op mijn 25ste verhuisd naar Friesland om samen te gaan wonen met mijn (toen nog) vriend. Sinds 2016 door het leven gaande als getrouwd stel en ik kon het natuurlijk niet laten om mijn 2 katten in Dordrecht achter te laten, dus die hebben zich ook bij ons gevoegd. Op 17 maart 2020 gezinsuitbreiding gehad met een dochter. :heart:

Tegenwoordig reis ik niet zoveel meer, om een beetje te compenseren. Ik ben sinds 2008 samen met mijn man en we hebben eerst een lange periode (5,5 jaar) een lange afstandsrelatie gehad, waarbij we alle kilometers met de trein hebben afgelegd (ddr-hr). 3,5 uur heen, 3,5 uur terug, meestal in weekenden en vakanties. Dit was natuurlijk ideaal met ons Studentenreisproduct, maar later is het ook fijn geweest met mijn Dal Voordeel abonnement. Tegenwoordig rock ik de NS Flex basis.

Ik kijk uit naar het uitwisselen van onze kennis. 😄

Hoi!

Ik ben Sascha, geboren in ‘89. Ik werk sinds de zomer van 2018 bij de NS Klantenservice. Eerst heb ik een jaar lang onze klanten telefonisch te woord gestaan en ik doe dat nu ook al een tijdje via Social Media (^SR) en onze Live Chat.

Geboren en getogen te Amsterdam en met een heel aantal tussenstops terecht gekomen in het noorden van het land. Ik woon daar samen met mijn vriendin, 2 katten en sinds 2019 ook met ons zoontje.
Naast mijn werkzaamheden voor NS ben ik (beroeps)muzikant. In mijn vrije tijd houd ik mij daar dan ook graag mee bezig, of ben ik te vinden achter mijn gaming-computer (al komt daar sinds de geboorte van mijn zoon niet veel meer van).

Ik kijk altijd heel boos, maar ben dat bijna nooit. Beloofd! We treffen elkaar vast spoedig.
 

Reputatie 6

Hey hey! 


Ik ben Daniël, 27 jaar oud en net nieuw bij de Community! Ik werk nu al 6 jaar bij de NS Klantenservice. Ik heb een half jaartje wat anders in de IT-wereld gedaan maar dat beviel me een stuk minder en toen kwam ik meteen terug bij de NS. Het is hier altijd leuk namelijk! Ik heb de eerste 3 jaren vooral gebeld en de laatste paar jaren mijn skill-set verbreed naar chat en Social (^DB), maar nu ben ik ook hier te vinden! 

Ik ben hier ooit begonnen in een tussenjaar en heb inmiddels al een studie afgerond terwijl ik hier werkzaam ben. Ik heb altijd in dorpen of kleine steden gewoond dus ik heb veel gebruik mogen maken van de treinen over de jaren als een student en dit zal voorlopig ook nog zo blijven als forens! In mijn vrije tijd houd ik me veel bezig met het fantasy genre. Ik lees, speel en kijk het allemaal. Ik verdiep me graag in tot wel de kleinste details van een hele wereld ook al wil ik nog wel eens verdwaald erin raken als het net wat te interessant is.

Ik kijk er naar uit om nu ook heel wat kennis te delen en op te nemen in de community! 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi hoi! 

Ik ben Lorena, 27 jaar en sinds 2015 werkzaam bij de klantenservice van NS. In de afgelopen jaren heb ik op alle verschillende kanalen al reizigers te woord mogen staan waaronder via de telefoon, mail, Live Chat en Social Media (^LK). Vandaag breiden we dat nog verder uit naar de Community. Naast mijn werk voor de NS klantenservice ben bezig met een thuisstudie. Mijn vrije tijd besteed ik daarom ook veel aan het leren, het knuffelen met mijn labrador en 2 katers, zwemmen en leuke dingen ondernemen met vrienden en vriendinnen. Met mijn NS Flex abonnement en het Groepsticket komen we op veel verschillende plekken in Nederland.

Ik heb er ontzettend veel zin in om weer nieuwe dingen te mogen leren! :blush:

Heyhoi!

Ik ben Melissa en ben geboren in 1995. Een paar mensen was het al opgevallen dat ik een nieuw ben op de NS Community en daarom stel ik mij nu voor. Ik ben vorig jaar februari gestart bij de NS klantenservice op telefonie en kreeg daarnaast een opleiding aangeboden. Ik wou mij namelijk laten omscholen nadat ik sinds mijn zestiende altijd werkzaam ben geweest in de horeca. In het afgelopen jaar heb ik wat meer taken erbij gekregen en kan je mij tegenkomen op telefonie, chat en Social Media (^LG). Ook handel ik claim verzoeken af via de e-mail.

Ik ben een moeder van drie kinderen en samen met mijn man hebben wij een druk huishouden. Wij zijn daarom veel buiten te vinden en maken lange wandelingen met onze honden (een Boxer en Engelse Cockerspaniël). Nu hoor ik je denken; dat is een huis vol maar onze twee katten (Maine Coons) mogen niet in dit lijstje ontbreken. Mijn hobby's zijn lekker eten, series kijken, lezen en ben ik 4 keer per week in de sportschool te vinden. Ik heb in het verleden vaak gereisd met de trein maar doe dat tegenwoordig niet meer. Ik woon nu op een plek dat alles op loop/fiets afstand is voor ons.

Ik heb heel veel zin in deze nieuwe uitdaging en ben erg benieuwd wat ik allemaal van jullie kan leren!

Hallo allemaal!

Sommigen hadden mij al opgemerkt hier. Mijn naam is Rory en ook ik ben een nieuwe moderator op het forum. Ik ben een geboren Brabander maar woon tegenwoordig in het mooie Fryslân. Wel pendel ik nog regelmatig tussen het noorden en het zuiden, uiteraard met de trein. Mijn NS Flex Dal Vrij-abonnement komt hierbij heel goed van pas. Reizen met de trein is niet alleen bittere noodzaak om mijn vrienden van onder de rivieren en mijn ouders af en toe nog eens te zien, maar ik vind het vooral ook heel leuk. Samen met mijn vriendin stap ik dan ook regelmatig in de trein om als heuse dagjestoerist een stad ergens in Nederland te bezoeken. Daarnaast ben ik graag bezig met muziek en doe ik een poging om een hardloopritme te vinden.

Deze maand werk ik exact een jaar bij de NS Klantenservice. Begonnen aan de telefoon, daarna gaan chatten en sinds een tijdje ook actief op Webcare. Zie je ^RJ voorbijkomen op Twitter? Dan heb je mij te pakken. 

Ik kijk ernaar uit om samen met jullie de NS Community nog nét een stukje mooier te maken!