Even voorstelllen

Reputatie 2
Beste bezoeker/reiziger /(collegae)

Zal me kort een voorstellen;

Ik ben Guus 26 jaar en woonachtig in Den Bosch. Nu nog werkzaam als verkoper in de buitendienst. Maar ook bus coördinator (BUCO) bij (geplande) treinstremmingen

Maar.... 😉
Vandaag mijn sollicitatie afgerond bij NS als hoofdconducteur standplaats Den Bosch en een positief advies gekregen van / bij de psycholoog. Zojuist belde afdeling recruiment op (telefoon ging nog geen 3 seconden over (zat nog in de reactie modus 😋)om dus e.e.a. verder te plannen. Dit houd in dat ik vrijdag a.s. mijn medische keuring heb en als dat goed is 13 mei mag gaan starten met de opleiding 😃

Mede dat ik mij hier aanmeld is dat ik naar de voorbereiding van deze gesprekken, hier volop heb meegelezen en tips ten harte heb genomen die hier vermeld zijn.

We gaan elkaar zien of spreken in en rond de trein, maar zeker ook hier 😃

9 reacties

Hoi Guus92 en welkom bij de NS Community!

Wat super tof om te horen dat je aan de slag kan gaan als conducteur bij ons! Voel je vooral vrij om vragen te stellen en natuurlijk vragen te beantwoorden op de community!
Reputatie 2
Goedemiddag Danny,

Tuurlijk, eerst nog even wachten tot alles rond is, en dan ga ik hier kennis opdoen en delen.

Want kennis hebben is kennis delen 😉
Sucses met de opleiding, want ik ga er stiekem vanuit dat de rest in orde komt. En laat maar weten, ben altijd benieuwd 😁.
Reputatie 2
Goedenavond Loes,

komt zeker goed! Beste standplaats tuurlijk 😜

ik kan hier nu me kennis delen over vervangend vervoer.
Nou nee hoor 🤣, kom er toch best vaak, maar hou toch genoeg van me eigen standplaats 😄
Reputatie 2
Vandaag zaten we met zijn vieren, twee standplaats Eindhoven en twee voor Den Bosch. U krijgt er leuke collegae bij 👍🏻

Maar zoals eerder gezegd heb ik hier mee gelezen en hebben ook uw tips meegeholpen aan dit resultaat !@Loes
Das erg gaaf om te horen en schroom niet om onduidelijkheden te vragen, je weet me te vinden nu 😉.
Reputatie 2
Tuurlijk!

Maar laat nu alles op me afkomen, vind het voor nu nog soms even onwerkelijk maar denk als de datum nadert ik het bewustzijn krijg dat het inderdaad zover is 😉
Reputatie 2
Vandaag mijn medische keuring gehad en met vlag en wimpel geslaagd hiervoor.

13 mei ga ik beginnen 👍🏼

Reageer