Hallo: aangenomen op conducteursopleiding | NS Community

Hallo: aangenomen op conducteursopleiding

  • 3 September 2021
  • 18 reacties
  • 1709 Bekeken

het is me gelukt. Ik mag beginnen met de opleiding tot hoofdconducteur. Heb hier heel veel zin en kijk er naar uit om te starten. Tevens vind ik het heel spannend. Als iemand tips heeft om de opleiding positief te doorlopen hoor ik ze graag.


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge

Gefeliciteerd! Heel veel succes maar vooral heel veel plezier tijdens je opleiding.

Tips? Zorg dat je je goed kunt concentreren op de stof die je zult gaan leren. Neem dus voldoende rust.

Voor de rest: als iets je niet duidelijk is, vraag het je mentoren, daar zijn ze (onder anderen) voor. Verder gewoon lekker genieten van je opleidingstijd.

Welkom bij de NS Community, raegedaag

 

Gefeliciteerd! Heel veel succes met deze mooie opleiding. Ga ervoor en wees jezelf. Dan moet het toch helemaal goed komen? :slight_smile:

Gefeliciteerd!

Dankjewel!

Gefeliciteerd! Heel veel succes maar vooral heel veel plezier tijdens je opleiding.

Tips? Zorg dat je je goed kunt concentreren op de stof die je zult gaan leren. Neem dus voldoende rust.

Voor de rest: als iets je niet duidelijk is, vraag het je mentoren, daar zijn ze (onder anderen) voor. Verder gewoon lekker genieten van je opleidingstijd.

Dankjewel, de conducteurs die ik gesproken heb waren allemaal enthousiast over hun baan, dus ik kijk er erg naar uit om met de opleiding te beginnen.. 

Welkom bij de NS Community, raegedaag

 

Gefeliciteerd! Heel veel succes met deze mooie opleiding. Ga ervoor en wees jezelf. Dan moet het toch helemaal goed komen? :slight_smile:

Dankjewel, ik ben in ieder geval enthousiast en super gemotiveerd om er het beste van te maken 🙂

Wat leuk ik ben ook aangenomen  18 oct begin interne opleiding :)   Was pittig hoor assesment tja wel gelukt :)

Gefeliciteerd, misschien zien wij elkaar nog in Amersfoort. Ik begin 1november met de opleiding. Ik vond het assessment niet zo zeer moeilijk, maar was wel erg nerveus. Elke stap was weer spannend of het zou lukken. Gelukkig is het ons beide gelukt. Ik ben er erg dankbaar voor, en heb heel veel zin om te starten.

Gefeliciteerd, misschien zien wij elkaar nog in Amersfoort. Ik begin 1november met de opleiding. Ik vond het assessment niet zo zeer moeilijk, maar was wel erg nerveus. Elke stap was weer spannend of het zou lukken. Gelukkig is het ons beide gelukt. Ik ben er erg dankbaar voor, en heb heel veel zin om te starten.

 

 

 

jij ook  Gefeliciteerd  wat fijn  zeker komen we zeker tegen bij Amersfoort .

Hoera! Ik ben er ook bijna doorheen, moet alleen de medische keuring nog aankomende week en als die goed is (wat ik wel verwacht) kan ik 22 november beginnen

Hoera! Ik ben er ook bijna doorheen, moet alleen de medische keuring nog aankomende week en als die goed is (wat ik wel verwacht) kan ik 22 november beginnen

Gefeliciteerd  gaaf   medische keuring is  heel makkelijk dus daar moet je geen zorgen maken ze gaan even checken jou ogen oren  

Medische keuring netjes gehaald dus ik kom binnenkort in dienst bij NS! 🎉

Reputatie 2

Welkom bij de spoorfamilie :-)

Hebben jullie nog tips? Ik heb snel mijn videogesprek met een manager en een recruiter.

Reputatie 7
Badge

Wees jezelf en laat weten dat jij voor de klant klaarstaat.

We zijn nu een jaar verder en ik ben benieuwd hoe de schrijvers in dit topic hun opleiding ervaren hebben nu ze het achter de rug hebben?

was het hoe je het van te voren had ingeschat?

viel het mee of juist tegen?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, daar ik begin december ga beginnen met de opleiding!

Succes met je opleiding.   Heel makkelijk vind ik gehad. vaardigheid examen moet je wel oefenen .. nu geen boa opleiding  voor jullie dus kan je lekker snel klaar . even 6 maanden geen social leven :) 

Waarom zou je dat willen?

 

En dat bedoel ik niet negatief maar als serieuze vraag. Het lijkt mij namelijk een vreselijke baan. Het scheelt misschien dat het aantal zwartrijders door die ov-chip poortjes flink afgenomen zal zijn en de agressie dus ook maar toch.. ik zie niet in wat die baan leuk zou maken maar ik weet er misschien ook gewoon te weinig van.

 

Kan je dat een kort vertellen?

Reageer