beantwoord

Hallo allemaal!

• 30 november 2019
  • 10 reacties
  • 119 Bekeken

Ik ben Joke en ik ben 53 jaar. ik weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt dus als ik iet erkeerd doe moet je het zeggen! Ik reis vaak naar de NS en ook graag.

Joke

icon

Beste antwoord door Danny NS 1 december 2019, 11:13

Hoi Joke van der Hoek, welkom bij de NS Community!

Als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Bekijk origineel

10 reacties

Welkom Joke! Gaaf dat je er bent.

Dankje wel Holler!

Reputatie 7
Badge +4

Je doet niet zo snel iets verkeerds hoor. Welkom hier en reageer gerust. Het is hier een bonte verzameling.

Hoi Joke van der Hoek, welkom bij de NS Community!

Als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Reputatie 4

Als dit je echt naam is en je echte foto heb ik wel een tip om 1 van de 2 te wijzigen….hoeft niet perse maar je bent niet anoniem dan....

Badge +3

Als dit je echt naam is en je echte foto heb ik wel een tip om 1 van de 2 te wijzigen….hoeft niet perse maar je bent niet anoniem dan....

Hoi ik ben Robert en de foto die ik als avatar of profielfoto gebruik ben ikke.

@Sim70 waar komt je ‘tip’ vandaan dus?

:wink:

Reputatie 4

Die tip kreeg ik jaren terug op een cursus...nogmaals geen probleem als jet met echte naam en foto op openbare fora wilt verschijnen, maar veel is jarenlang nog terug te vinden . Wellicht vind je dat niet prettig…..

Reputatie 7
Badge

@rookvrouw

Het kan inderdaad wat tegenwerken als je je overal profileert als fanatiek roker, en je wilt later de tabaksindustrie aanklagen omdat je niet wist dat roken mega ongezond is !

Reputatie 6
Badge

Welkom op het forum Joke :)

Reageer