'Joostje' = Joost

• 30 mei 2016
  • 3 reacties
  • 1251 Bekeken

Ik reis graag per trein/bus/boot/vliegtuig, ik onderzoek (veel) -- outofthebox. OV vind ik een bedrijfs-menselijke omgeving, wat ik bij banken en fabrieken/producten zelden vind. Ik heb al 'het nodige' gelezen over OV. Ik coach (non-system als mogelijk), ik documenteer graag (beeld/tekst(geluid)

Dit forum 'voelt' ordelijk(en emotie kan ook ordelijk zijn)

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Joost. Neem vooral even rustig de tijd dit forum door te nemen. Heb je vragen of opmerkingen? We lezen ze graag.
Badge +3
Ik reis graag per trein/bus/boot/vliegtuig, ik onderzoek (veel) -- outofthebox. OV vind ik een bedrijfs-menselijke omgeving, wat ik bij banken en fabrieken/producten zelden vind. Ik heb al 'het nodige' gelezen over OV. Ik coach (non-system als mogelijk), ik documenteer graag (beeld/tekst(geluid)

Ik heb deze bijdrage een paar keer gelezen. Kan iemand dit in Nederlands vertalen dat ik ook kan begrijpen?
"ik onderzoek veel -- outofthebox (...)" ?????
"Ik coach (non-system als mogelijk) (...)" ?????
"(en emotie kan ook ordelijk zijn) ?????
Ik zie reeksen woorden, maar ik begrijp er niets van.
Reputatie 2
Ik kan deze zinnen nog voor je ontleden, iMark:

Joost geeft hier aan het gevoel te hebben dat het forum ordelijk is, waarbij hij aankaart dat ordelijk in zijn optiek niet alleen een gevoel, maar ook een emotie kan zijn. Geloof ik. Dat is mijn idee in ieder geval.

ik onderzoek (veel) -- outofthebox.

Als ik dit goed begrijp (en ik vermoed dat ik het goed begrijp), geeft Joost aan dat hij graag onderzoekt en dat hij graag out of the box kijkt bij het onderzoeken van dingen.

Ontopic
Welkom, Joostje! Nog wel even een kleine tip voor de volgende keer dat je een bericht schrijft: denk even na over de zinsconstructie. Lees alles voor de zekerheid nog even een keer extra door en vraag je af of je zinnen leesbaar zijn. Op deze manier houden we het forum voor iedereen duidelijk, overzichtelijk en - om met je eigen woorden te spreken - ordelijk.

Reageer