Kennismaken forum

• 27 april 2017
  • 7 reacties
  • 558 Bekeken

Ik ben sinds kort reiziger en maak gebruik van het openbaar vervoer. Ik woon zelf in Bergen op Zoom en mijn kindjes wonen in Uithoorn. Met een vergelijking ben ik goedkoper uit met het openbaar vervoer dan met de auto, eerst maakte ik gebruik van aanbiedingen via het internet en kun je een dagkaart voor bijv 20 euro kopen. Dit reed ik alleen al met de heenreis met de auto. Nu heb een maandkaart met onbeperkt in de weekenden.

7 reacties

Reputatie 3
Welkom Michael, en je bent op het goede spoor. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat WKV echt een heerlijk abonnement is!
Welkom Michael, en je bent op het goede spoor. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat WKV echt een heerlijk abonnement is! ik ga aankomende weekend hiervan voor het eerst gebruik maken dus ben erg benieuwd. Ik hoef dus geen treinkaartje meer te kopen...
Reputatie 7
Badge +4
Heel wijs, neem ook Kidsvrij-kaarten voor uw kinderen. Onder de twaalf reizen ze dan gratis met u mee. Weekendvrij heeft inderdaad een ongekende prijs-/pretverhouding en kost ongeveer twintig liter benzine.
Omdat u lange afstanden reist, kunt u ook een Weekendvrij eersteklas overwegen. Dat is niet zo veel duurder.
Welkom op het NS Serviceforum michaelrutten1968. Kijk hier rustig rond en neem vooral deel aan de discussies.
Heel wijs, neem ook Kidsvrij-kaarten voor uw kinderen. Onder de twaalf reizen ze dan gratis met u mee. Weekendvrij heeft inderdaad een ongekende prijs-/pretverhouding en kost ongeveer twintig liter benzine.
Omdat u lange afstanden reist, kunt u ook een Weekendvrij eersteklas overwegen. Dat is niet zo veel duurder.
ik heb ook de 1ste klas genomen voor de weekenden dit omdat het soms op de vrijdagen wel heel vol zit....en het scheelt maar een paar euro
Welkom op het NS Serviceforum michaelrutten1968. Kijk hier rustig rond en neem vooral deel aan de discussies.dank u wil ik best doen maar zit niet hele dagen achter de pc...
Dat hoeft ook niet 😃

Reageer