Newbie: voorstellen

ik ben Elizabeth hou veel van bewegen(zwemmen ligfietsen,tafeltennis en lange wandelingen,en daar hoort voor mij ook reizen bij.
ook al doe ik dat laatste niet zo vaak
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 juni 2017, 10:25

Welkom op ons mooie forum Elizabeth. Kijk eens rustig rond op het forum en meng je vooral in de discussie. De mening van onze reizigers vinden we erg belangrijk. Veel plezier!
Bekijk origineel

15 reacties

Welkom op ons mooie forum Elizabeth. Kijk eens rustig rond op het forum en meng je vooral in de discussie. De mening van onze reizigers vinden we erg belangrijk. Veel plezier!
Dank je wel KlaasJan,in discussies ben ik niet zo goed,hou er eigenlijk niet van.
Maar iemand proberen te helpen ergens mee,of zelf hulp vragen dat is meer mijn ding.tot ziens
Werk je trouwens bij NS omdat je het ns logo bij je profiel hebt staan
Reputatie 7
Welkom Elizabeth. 🙂
Welkom Elizabeth. :)
DANK!
Reputatie 7
Welkom Elizabeth. :)
DANK!

Graag gedaan hoor.
Werk je trouwens bij NS omdat je het ns logo bij je profiel hebt staan

Ja. Op dit forum zijn moderators actief die voor NS werken. Je herkent ze aan het logo en de toevoeging 'NS' achter hun voornaam. Bijvoorbeeld Klaas-Jan NS, Chiel NS, Thomas NS, Sivan NS, etc etc.
Hoe zit dat met personen als Trein-NS.? dus wel "NS" in de naam maar geen NS-logo?
Moderators vind ik trouwens beter te herkennen aan de toevoeging "moderator" naast hun foto.

Welkom Elizabeth14!
Vroeger werd dat weggehaald, nu mag het blijkbaar.
Goede vraag, Martin.

Wanneer iemand een naam + NS heeft, halen wij het 'NS' gedeelte inderdaad weg (na dit te melden natuurlijk). In het geval van forumlid Trein-NS vind ik het niet nodig.
Waarom niet dan ?
Reputatie 7
Omdat Trein niet een veel voorkomende voornaam is in Nederland 😉
Precies dat 🙂.

Ik heb nog niet gemerkt dat het verwarring oproept. Mocht dit wel het geval zijn, kunnen we daar altijd nog op anticiperen.
Ok, dank je.
Reputatie 7
Hoe zit dat met personen als Trein-NS.? dus wel "NS" in de naam maar geen NS-logo?
Moderators vind ik trouwens beter te herkennen aan de toevoeging "moderator" naast hun foto.

Ik ben geen moderator. 🙂 Als het goed is moet je dat duidelijk kunnen zien.
Reputatie 7
Badge +4
Omdat Trein niet een veel voorkomende voornaam is in Nederland ;)

Trijn wel, althans vroeger.

Trijn NS zou niet mogen kunnen. 😉

Reageer