beantwoord

Nieuw en hopelijk gauw collega!

Ik heb gesolliciteerd voor VenS en zit nu met spanning te wachten of ik op gesprek mag! Ben naar de meet n greet geweest en heb al best wel veel info gekregen. Ben wel vergeten te vragen eigenlijk of er veel mensen aangenomen worden?
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 september 2017, 07:50

Oei, het aanname percentage weet ik niet precies, maar ik verwacht dat dat ongeveer hetzelfde is als voor andere functies. Van de ~30 die op het knopje solliciteren drukt op de website, zal er 1 daadwerkelijk rond gaan lopen.

Succes en mocht je nog wat willen weten hoor ik het wel!
Bekijk origineel

88 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is hier een VenS-medewerker actief, die je wel het een en ander kan vertellen. Even geduld.
Reputatie 7
Oei, het aanname percentage weet ik niet precies, maar ik verwacht dat dat ongeveer hetzelfde is als voor andere functies. Van de ~30 die op het knopje solliciteren drukt op de website, zal er 1 daadwerkelijk rond gaan lopen.

Succes en mocht je nog wat willen weten hoor ik het wel!
Hi Slidestops! Heb al veel gelezen ook op t forum 🙂 maar wat ik eigenlijk nergens terug kan vinden ook is hoe de fysieke test ongeveer verloopt. Kan je hier nog wat over vertellen? Hoe heb jij deze ervaren?
Nou spannend en idd maar even afwachten!
Reputatie 7
Bedoel je de medische keuring??
Meer de sport test
Reputatie 7
Oei, daar kan ik je helaas weinig over vertellen, want die heb ik zelf nooit gedaan (ik kom van een andere functie intern). Dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven helaas. Ik zal eens even kijken of ik van de week nog iemand tred die kort in dienst is om het na te vragen
Top! Dat is aardig, dank je wel! Las idd uit een vorig bericht op t forum dat je uit een andere functie kwam! 😉
Reputatie 7
Wat voor type ben je?
Hoe bedoel je dat Trein-D?
Reputatie 6
Yuki, succes met de sollicitatieprocedure, fijn om te lezen dat je zo gedreven bent!
Dank je wel Thomas! Ja, heb er ontzettend veel zin in 🙂
Reputatie 7
Hoe bedoel je dat Trein-D?

Ik Bedoel, ben je groot? sterk? Klein? Mager? Kan je goed met agressieve reizigers omgaan? Wat is je karakter? Kortom, wat voor type ben jij?
Ah ok! Ik ben best lang 178cm vrouw, altijd getraind en zelfs op hoger niveau gesport vroeger, nu begonnen met Krav Maga en P1 al in the pocket!;) Ruim 20 jr ervaring met (aggresieve) passagiers en service (werk nu bij onze luchtvaartmaatschappij, dus face to face contact). Karakter, service minded maar ook rechtvaardig en kordaat....moet wel in dit beroep 😉 en nu ook super enthousiast om VenS te komen versterken....als ik op gesprek mag komen natuurlijk 🙂
Reputatie 7
Ah ok! Ik ben best lang 178cm vrouw, altijd getraind en zelfs op hoger niveau gesport vroeger, nu begonnen met Krav Maga en P1 al in the pocket!;) Ruim 20 jr ervaring met (aggresieve) passagiers en service (werk nu bij onze luchtvaartmaatschappij, dus face to face contact). Karakter, service minded maar ook rechtvaardig en kordaat....moet wel in dit beroep 😉 en nu ook super enthousiast om VenS te komen versterken....als ik op gesprek mag komen natuurlijk :)

Wauw! 🙂 Dat is wel heel cool hoor. Nou ik denk eerlijk gezegd dat dit voor jou wel appeltje eitje moet zijn hoor. Je hebt al hartstikke veel ervaring! :)
Heel veel succes in iedere geval. 😃
Dank je wel Trein-D! Ik hoop ook heel erg dat ik op gesprek mag komen... 🙂
Reputatie 7
Dat hoop ik ook zeker hoor. 🙂
Reputatie 4
Veel succes met de sollicitatie :)
Ah ok! Ik ben best lang 178cm vrouw, altijd getraind en zelfs op hoger niveau gesport vroeger, nu begonnen met Krav Maga en P1 al in the pocket!;) Ruim 20 jr ervaring met (aggresieve) passagiers en service (werk nu bij onze luchtvaartmaatschappij, dus face to face contact). Karakter, service minded maar ook rechtvaardig en kordaat....moet wel in dit beroep 😉 en nu ook super enthousiast om VenS te komen versterken....als ik op gesprek mag komen natuurlijk :)
Puur uit nieuwsgierigheid, waarom de overstap van de luchtvaart naar het spoor?

Ik ken in mijn omgeving 2 stewards die werkzaam zijn bij Small Planet Airlines (daarvoor Ryanair in Ierland) en de ander bij Britsh Airways.
Ze reizen heel Europa af en komen in vele landen, het nadeel is wel dat ze weinig tijd hebben voor een sociaal leven in Nederland, door oa standplaatsen in het buitenland.
Hi! Na ruim 20 jaar in de luchtvaart op verschillende afdelingen, ben ik er achter dat face to face contact met mensen, het service verlenen, is waar ik goed in ben; maar ik zou dat nu wel in een anderw omfeving willen doen, dus toen ik de vacature zag heb ik gelijk gereageerd. Waarom dan VenS en niet HC? Ik vind VenS meer bij mij passen!
Eerste gesprek achter de rug! Op naar het volgende gesprek!
Reputatie 7
Ging het gesprek goed? 🙂
Reputatie 7
Ging het gesprek goed? :)
Denk het wel, anders mag je niet door naar het volgende haha 😉
Reputatie 7

Denk het wel, anders mag je niet door naar het volgende haha ;)

Hahahahahaha 😉
Inderdaad Slidestops! ?
Jippie #enthousiast# door naar het volgende gesprek! Nu ben ik wel benieuwd naar het psychologische en medische gedeelte 😉

Reageer