Ook even netjes voorstellen

• 4 april 2017
  • 4 reacties
  • 665 Bekeken

Hallo! Vroeger reisde ik veel met de trein, voor woon-werkverkeer. Tegenwoordig alleen om naar/van een vliegveld te komen, of een dagje ergens in Nederland de toerist uit te hangen. Toch heb ik al veel nuttige tips gelezen hier op het forum. Ik ben een frequent gebruiker van 'dagjes uit' en e-tickets.
Jammer genoeg vind de NS het niet nodig om ook voor Windows-telefoons een app te maken. Ik heb geen zin om een andere telefoon er bij te moeten kopen dus moet ik gewoon blijven afdrukken...
Mijn slechtste ervaring met NS: in de tijd dat ik nog 5 keer per week Tiel-Houten deed minstens één keer per week op de terugreis in Geldermalsen te stranden. Er gaat daar vandaan geen bus naar Tiel dus moest ik dan weer iemand bellen om me op te halen.
Mijn beste ervaring met NS: de conducteur die mijn snikken begreep toen ik door vertragingen/omleidingen een examen dreigde te missen waardoor ik 2 jaar voor niets gestudeerd zou hebben. Hij belde naar het overstapstation en speciaal voor mij heeft de volgende trein toen 2 minuten gewacht! Trein gehaald, examen gehaald!

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Elisabeth en bedankt voor het delen van je ervaringen. Schroom niet in de toekomst eens een topic aan te maken. Er is inderdaad nog geen NS Xtra App beschikbaar voor Windows Phone. Het marktaandeel is (nog) niet groot genoeg. Ik hoop dat de vertraging afnemen en/of helemaal niet meer voorkomen.

Trouwens, wat een mooi verhaal over mijn collega op de trein. Erg leuk om zoiets een keer te lezen!
Dankjewel Klaas-Jan. Maar helaas ben ik nu toch zielig. Ik wilde morgen naar Den Haag met het uitje i.c.m. Vapiano. Ben ik vannacht opgenomen in het ziekenhuis en ik mag dus niet met de trein morgen.
Nu heb ik een vraag: ik heb nu op 20 april een afspraak in Den Haag (een belangrijke). Kan ik als ik een nieuw treinkaartje bestel, dus geen 'uitje' toch nog de voucher voor Vapiano gebruiken? Die is immers geldig tot 30 april. Ik begrijp dat het kaartje zelf niet meer voor de reis te gebruiken is, dus dat verlies moet ik nemen, maar ze controleren bij Vapiano toch niet met welk treinkaartje je reist als je je voucher in wil leveren?
Dan heb ik nog iets om naar uit te kijken.
Jeetje Elisabeth58, dat is echt even schrikken zeg! Is alle oké met je?

Ik heb even nagevraagd voor je hoe dit precies zit. Je kunt dit kaartje inderdaad op een andere datum gebruiken (wel voor 30 april natuurlijk). Hopeljk knap je snel weer wat op en kun je dit uitje alsnog maken.
Dankjewel Yvonne. Ja, het gaat de goede kant op. Fijn dat ik toch nog naar Vapiano kan. Dan is het niet allemaal 'zonde van het geld' ;-)
Maar zo is het leven. Het is maar geld tenslotte.

Reageer