SuperBanjer in da house!

• 30 januari 2018
  • 22 reacties
  • 848 Bekeken

Reputatie 1
Hoi allemaal,

Mijn naam is Vera, bouwjaar 1977, woonachtig in het hele hoge noorden van het land.
In het dagelijks leven werk ik bij de BD en in mijn vrije tijd geef ik Zumba les.

Ik woon samen met mijn vriend en we hebben een gezellige beestenboel: 2 honden, 2 katten, 3 paarden, 11 tamme ratten, 3 konijnen en 3 parkieten.

22 reacties

Reputatie 7
Badge
Welkom, Vera, en gezellige beestenboel daar. Wat is je vraag? Of een paard in de gang van de trein mee mag? 😉
Reputatie 1
Vraag heb ik niet... sorry... per ongeluk als vraag gepost denk ik.... hoe krijg ik dit weg? :8
Reputatie 7
Badge
Niet... Voor eeuwig in de archieven van internet en NS 🙂
Badge +3
Je kunt een vriendelijke moderator vragen om het vinkje bij "vraag" te verwijderen. 😃
Reputatie 5
Badge
Welkom op het forum, en leuk dat je je voorstelt 🙂.
Eigenlijk is er een speciaal voorstel-topic hiervoor: https://forum.ns.nl/welkom-15/even-kennismaken-319

Verder veel plezier op het NS-forum 🙂
Badge +3
De vriendelijke moderator die ik eerder heb genoemd kan dit topic verplaatsen zodat de vindbaarheid verbeterd wordt. 😃
Reputatie 7
Badge
Wat leuk zeg! Waar staat BD eigenlijk voor?
Reputatie 1
Belastingdienst 🙂
Reputatie 7
Badge
Ach wat interessant zeg. Daar komen toch ook alle boete´s vandaan?
Reputatie 7
Dat is van het CJIB 🙂

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Centraal_Justitieel_Incassobureau
Zo, wat een enthousiaste binnenkomer SuperBanjer, welkom op het forum!

Ik heb je 'vraag' even uitgezet, maar mocht je er ooit een hebben, voel je vrij om een nieuw topic te openen 🙂
Reputatie 1
Dank he wel Chiel!
Badge +3
Leuke binnenkomst, welkom!
Reputatie 1
Dank je 😃
Ik ben strafbaar.... geen belastingoplichting, maar heb als dierenliefhebber enige tijd terug de minderjarige puppy van de overburen betast. Over haar buikje gewreven en op haar snuit gekust. Ze had nog melktandjes weet ik uit ervaring. (Auw wat scherp) Daarna kreeg ik onverwachts een tongzoen terug... 😉 Daarnaast heeft mijn vriendin een amazone papegaai, en die maakt misbruik van mij. ?.
Ik ben strafbaar.... geen belastingoplichting, maar heb als dierenliefhebber enige tijd terug de minderjarige puppy van de overburen betast. Over haar buikje gewreven en op haar snuit gekust. Ze had nog melktandjes weet ik uit ervaring. (Auw wat scherp) Daarna kreeg ik onverwachts een tongzoen terug... 😉 Daarnaast heeft mijn vriendin nog een amazone papegaai, en die maakt ook misbruik van mij. ?. Dan vrees ik toch dat ik meer de Surinaamse duif tegen kan komen. Die roept dan doekoe, doekoe, doekoe. 😛
@SuperBanjer,

Top zo'n beestenboel. ?
Badge +3
Ik ben strafbaar.... geen belastingoplichting, maar heb als dierenliefhebber enige tijd terug de minderjarige puppy van de overburen betast. Over haar buikje gewreven en op haar snuit gekust.
Aan de hoogste boom met Jur... Nooduitgang!

Net als alle spammers.. next exit please! :D

Maar goed, als Comedy Central en South Park dat mogen... 😛
Hey het is een Amerikaanse Stafford hoor. ;-)

En mocht vroeger graag te paard over het strand. ?

Dus welkom SuperBanger! Wat een heerlijk huishouden heb je.??
Reputatie 1
Ik ben strafbaar.... geen belastingoplichting, maar heb als dierenliefhebber enige tijd terug de minderjarige puppy van de overburen betast. Over haar buikje gewreven en op haar snuit gekust. Ze had nog melktandjes weet ik uit ervaring. (Auw wat scherp) Daarna kreeg ik onverwachts een tongzoen terug... 😉 Daarnaast heeft mijn vriendin een amazone papegaai, en die maakt misbruik van mij. ?.

Dan ben ik ook strafbaar... ik betast wildvreemde honden... 😉
Metoo 😉
Reputatie 7
Badge
Wat een gezelligheid hier. Leuk. 🙂

Reageer