Voorstellen

Goedemorgen, ik ben Edwin en reis bijna dagelijks op het traject Groningen - Assen.

7 reacties

Hallo Edwin84 en welkom op het NS Forum!

Ah! Een echte Groninger op het forum? Ben je al interessante onderwerpen op het forum tegengekomen?
Reputatie 7
Badge +3
Reis jij wel eens met die nieuwe spitstreinen. Ik vroeg me af of daar uberhaupt veel mensen in zitten.
@tamzin: Nee die nieuwe spitstreinen heb ik nog niet ervaren ivm aansluitingen. Meestal zit ik in de IC van 16/17:48 en bij aankomst op Assen staat zo’n extra trein (Assen Groningen) klaar en die vertrekt dan en dan staan er genoeg (verbaasde) mensen op perron te wachten op de 12 over trein. Terwijl beide op elk station tot Groningen stopt
@arnold, nee nog niet. Ik ben op zoek naar de verbinding Groningen - Zwolle en dan met name de aansluitingen op Groningen met de Arriva treinen. Ik mis bijvoorbeeld een trein die tussen 06:36 en 07:01 uur rijdt en als je dan ziet dat er tussen 07:00 en 07:15 uur 3 treinen hebt.
Wat bedoel je precies Edwin84? Ik zie bijvoorbeeld dat de treinen van 06:48 en 06:53 uur gewoon gereden hebben vanochtend 🙂.
Ja excuses ik bedoel het traject Assen - Groningen. Vanuit daar begint mijn reis.
Reputatie 2
Welkom Edwin! Leuk dat Assen ook eens benoemd word. Ik ben zelf assistent-unitleider van de fietsenstalling. Je zult mij vast wel eens hebben gezien 4 avonddiensten vanaf 18.00 tot 1.55 per week. Mocht je aan of opmerkingen hebben over zowel de fietsenstalling als de rest van het station dan hoor ik het graag!

Reageer