beantwoord

Waarom storing mijnns niet op website gemeld?

  • 17 February 2022
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Het is nu al een paar dagen dat ik niets kan zien in mijnns, maar wel via de app meldingen krijg dat ik niet ben ingecheckt, terwijl dat niet klopt. Waarom moet ik via de Community proberen te achterhalen wat er aan de hand is? Waarom niet gewoon op de website een melding dat er een storing is, eventuele oorzaak en vermelding wanneer de oplossing wordt verwacht. Misschien een mogelijkheid creëren om een melding te krijgen wanneer het weer werkt?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 17 February 2022, 15:02

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag ReneeJ en welkom op de NS community! 

Er is op dit moment geen storing bij mij bekend. Dus ik kan je ook niet aangeven dat dit daadwerkelijk zo is. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via Social Media, Live Chat of telefonisch op 0307515155! 

Reageer