Wie ben ik? Ik hou van treinen en natuurlijk niet te vergeten...de bestuurders en hun personeel

• 30 juli 2017
  • 4 reacties
  • 509 Bekeken

Beste reizigers, ik heet Dick en ik woon in Reeuwijk. ik ben 58 jaar ..elke dag komen er treinen langs de plaats waar ik woon. We hebben geen station, omdat de rails in de polder liggen en niet door Reeuwijk zelf...Je kan dus de plaats niet zelf zien...je rijd langs de Reeuwijkse Plassen...
Ik hou van treinen, waar ze ook vandaan komen, ik zou best willen weten hoe alles werkt...want als reiziger heb je helemaal niet door wat er allemaal in de "cockpit" gebeurt...Ik vind het rijden met de trein een super oplossing...soms heb je stations waar je helemaal scheef gaat ..heerlijk rijd dat..vroeger was het bij Den Dolder als je van Utrecht naar Amersfoort ging. Ik heb veel vragen..positief natuurlijk...geen verkeerd woord heb ik..en wat die vertragingen betreft...ach onmacht lijkt het juiste woord.

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Hey Dick, welkom!
Hey Dick, welkomda!

Dank je wel!
Reputatie 7
Badge

Dank je wel!

Vertel eens wat je vragen zijn beste Dick. 🙂
Hier op het forum zitten namelijk veel mensen die bij NS werken en die kunnen jouw vragen vast wel beantwoorden.
Wij zijn met de trein naar Rotterdam geweest voor de zomer carnaval. op zondag 29 juli
Wij zijn redelijk tevreden over de heen en terug reis. het was alleen te druk. er moesten veel mensen de halve reis blijven staan ook oudere mensen. dat vind ik bezorggelijk. NS weet van de evenementen en moet daarom meer of langere treinen inzetten. Met 5 minuten vertraging ben ik vandaag te vrede. Ik mis wel de koffie

Reageer