Gister vertrok ik 15:17u uit Sittard richting Den Haag CS. Normaal gesproken zou dit een daluren prijs van 16,74 zijn. Ik had gezien dat er werkzaamheden waren, maar niet bedacht dat ik in Eindhoven moest uitloggen om bij de bussen te komen & op Boxtel weer opnieuw inloggen om in de trein te komen….. Uiteraard was het toen al spits en zo betaal ik nu 9,18 voor het stuk Sittard-Eindhoven en 20,40 voor Boxtel-Den Haag CS. Het enige wat ik me kan voorstellen dat ik anders had moeten doen is inchecken bij de bus - maar daar zag ik in EIndhoven geen gelegenheid toe i.t.t. Boxtel waar plenty palen stonden.
Hoe dan ook, 29,58 betaald i.p.v. 16,74 - 12,84 teveel. Geen idee op welke manier ik dit kan terugvragen; vertraging is het niet en beide reizen zijn in- en uitgecheckt. Heeft iemand een tip voor me?
Duurdere reis door dal-spits wijziging ivm werkzaamheden Eindhoven-Boxtel
Beste antwoord door Tochjo
Inderdaad had u in Eindhoven weer moeten inchecken voor de treinvervangende bus na het passeren van de poortjes. Als het goed is, staan daar wel paaltjes voor.
Voor geld terugvragen bij ingewikkelde situaties kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie toe te lichten. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.