beantwoord

A'dam CS naar H'sum via Utrecht - A'dam Z naar H'sum gewoon direct ???

• 23 September 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

De titel zegt het al. Als ik de planner invul om dit weekend naar Hilversum te gaan, dan is er een omleiding als ik vanaf centraal vertrek, maar niet als ik vanaf Zuid / Rai / Duivendrecht….

Klopt dit, en zoja waarom is het reisadvies voor reizigers vanaf centraal dan niet “overstappen op Duivendrecht” ipv van 'n mega omreistraject via Utrecht?

Dank voor de reacties

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 September 2021, 17:39

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Als ik voor komende zaterdag een reis plan van Amsterdam Centraal naar Hilversum, dan zie ik ook reismogelijkheden met een overstap in Duivendrecht:

Er worden inderdaad ook reismogelijkheden gegeven met een overstap in Utrecht. Die reis duurt een stuk langer, maar omdat u daarmee eerder aankomt in Hilversum dan met de volgende reismogelijkheid via Duivendrecht, worden ze toch gegeven.

Als ik voor komende zaterdag een reis plan van Amsterdam Centraal naar Hilversum, dan zie ik ook reismogelijkheden met een overstap in Duivendrecht:

Er worden inderdaad ook reismogelijkheden gegeven met een overstap in Utrecht. Die reis duurt een stuk langer, maar omdat u daarmee eerder aankomt in Hilversum dan met de volgende reismogelijkheid via Duivendrecht, worden ze toch gegeven.

Duidelijk, dank voor het ophelderen !!

Reageer