beantwoord

Andere overstap harderwijk.

• 29 juli 2020
  • 14 reacties
  • 322 Bekeken

Reputatie 4

Ik ga Zaterdag 1 augustus naar Walibi.

Het valt mij op dat de overstappen ineens anders zijn.  Ik vertrek van uit VlissingenNormaal gesproken moet ik overstappen in Rotterdam en Amersfoort. Nu moet ik overstappen in Rotterdam, Utrecht en Amersfoort Schothorst om in Harderwijk te komen. In Harderwijk kan je overstappen op de bus naar Walibi.

Waarom zijn de overstappen ineens anders?

icon

Beste antwoord door Momo 29 juli 2020, 12:07

Wordt er niet ergens bij Amerfoort aan het spoor gewerkt?

Dit dus:

Bekijk origineel

14 reacties

Badge

Gezien het ook weekend is, zomervakantie tijd gok ik dat het te maken heeft met anders rijdende treinen door werkzaamheden.

Maar die had je zelf ook wel kunnen bedenken toch ?

Reputatie 7
Badge +3

Wordt er niet ergens bij Amerfoort aan het spoor gewerkt?

Dit dus:

Reputatie 4

Vreemd dat er dat dan niet bij staat bij een reisadvies.

Vreemd dat er dat dan niet bij staat bij een reisadvies.

Als je het gegeven reisadvies opvolgt is het weinig interresant of er ergens werkzaamheden zijn, mede omdat er geen extra reistijd wordt aangegeven.

---------------------

@Jeroen : 

......gok ik ......

......Maar die had je zelf ook wel kunnen bedenken toch..…

-----------------------

Wat een bijzonder klantvriendelijke reactie op een goede vraag van een klant van je werkgever. Als een klant een vraag stelt weet hij/zij het antwoord immers niet, en daar is nu juist deze Community voor.

Badge

@Deventer, goh verrassend dat je mijn reacties weer onder een vergrootglas legt, deed je dat eerder ook niet onder 1 van je andere namen. :grin:

Maar na 686 reacties op dit forum zou het toch bekend moeten zijn dat er bij werkzaamheden andere routes en overstappen kunnen zijn.

Maar na 686 reacties op dit forum zou het toch bekend moeten zijn dat er bij werkzaamheden andere routes en overstappen kunnen zijn.

Schijnbaar bij de klant met deze vraag niet @Jeroen en daar ging het om.

En ja, onder mijn talloze en nog meer andere namen was ik ook die mening toegedaan.

Jij bent toch ook al van naam veranderd ?

Reputatie 4

Nou vroeger stond de werkzaamheden er bij een advies wel bij zelfs als het geen effect had je op reis.

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, en daar kwamen dan vaak vragen van reizigers over omdat ze een melding van werkzaamheden zagen en zich daardoor afvroegen of de trein die uit de reisplanner kwam wel ging want daar stond een rode driehoek met uitroepteken en rood wil voor veel mensen zeggen dat het niet rijdt.

Dat is een aantal jaar geleden aangepast, maar sindsdien komen er weer klachten dat er bij een aanpassing van de dienstregeling wegens werkzaaheden weer juist geen melding staat. 

Misschien had NS het beter zo aan kunnen passen dat er een ander soort melding zou komen bij een (ietwat) aangepaste dienstregeling bij werkzaamheden, andere kleur, ander vorm en/of andere tekst. 

Nou vroeger stond de werkzaamheden er bij een advies wel bij zelfs als het geen effect had je op reis.

Dat wist ik niet @Melvinhage Stond er bij het aangepaste reisadvies dan iets van "ivm werkzaamheden" ? Ook al was er op het opleidingstraject niets aan de hand ?

Reputatie 4

Ja als je bijvoorbeeld een reisadvies naar Antwerpen vroeg. Dan stond er werkzaamheden terwijl de trein wel reed maar pas vanaf Roosendaal. Vanuit zeeland naakt dat natuurlijk niet uit.

Reputatie 7
Badge +3

Er is juist gevraagd om die meldingen weg te halen omdat ze heel veel verwarring opleverden.

Reputatie 4

Persoonlijk vond ik de oude situatie minder verwarrend. Maar dat kan voor andere mensen anders zijn natuurlijk.

Reputatie 4

Ik vond het wel opvallend dat op de borden stond dat de sprinter tot Amersfoort ging terwijl die gewoon door ging naar Harderwijk.

Reputatie 7
Badge +3

Dat gaat vaak mis wanneer er tijdens werkzaamheden  treinnummerwisselingen zijn die niet in de jaardienst zitten.

Reageer