beantwoord

Benadelen reizigers Hilversum/Schothorst

• 8 January 2017
  • 28 reacties
  • 809 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 3
@Bemined: Oké duidelijke mening. Voor mij zijn dit wel 2 verschillende dingen: Qua treinseries zie ik nu echt duidelijk verbetering! De treinlengte blijft een probleem, maar het materieel is meer dan voldoende voorhanden, het wordt alleen in de weekenden niet gebruikt.
Je hebt ook meer personeel nodig voor 8 of meer bakken ICM. Als je zowel de omleidingsroute als de oorspronkelijke route met dezelfde lange treinen wil laten rijden moet je extra personeel optrommelen, terwijl je bij het omklappen van de treinseries met zonder extra personeel kunt werken. Ik blijf erbij dat het verwisselen van de bestemmingen bij werkzaamheden voor zowel NS als reiziger veel meer voordelen oplevert dan nadelen. Men moet alleen zorgen dat het luid en duidelijk in de reisinformatie verschijnt.
Fijn om te lezen dat je verbetering merkt wiskunde123. Van de problemen met het materieel in het weekend zijn wij op de hoogte. Ik zie ook dat dit in een ander topic is aangekaart en zal dit nogmaals doorgeven. Bedankt voor jullie feedback.

Reageer