beantwoord

Bereikbaarheid station Driebergen-Zeist per auto

Reputatie 1
Als je met de auto naar het station gebracht wordt (of wordt opgehaald), dan staan er veel borden die je de juiste route wijzen. Brengen/halen of K+R staat er op de gele borden. Voor je gevoel draai je rondjes, je passeert de spoorbaan en je ziet veel wegwerkzaamheden. Je volgt de borden en dan kom je bij de nieuwe parkeergarage.
Tegenover deze garage is de parkeerplaats voor brengen en halen. Voor de ingang van de parkeergarage staat een groot roadblock, je rijdt er om heen en je mist de juiste ingang naar de parkeerstrook. Daarna rijdt je van het station weg en moet je opnieuw je route vinden.
Kortom: Zet ter hoogte van de ingang van de parkeergarage het laatste gele bord, zodat automobilisten linksaf slaan. Dan wordt duidelijk dat hier de ingang van het station is.
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 januari 2019, 11:54

Hoi Marieke!

Ik ben zelf niet bekend op dit station maar ik zal het eens onder de aandacht brengen van de Stationsmanager. Wellicht dat hij hierin iets voor je kan betekenen 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Marieke!

Ik ben zelf niet bekend op dit station maar ik zal het eens onder de aandacht brengen van de Stationsmanager. Wellicht dat hij hierin iets voor je kan betekenen 🙂

Reageer