Gemiddeld is er hierdoor meerdere dagen 15 tot 45 minuten extra reistijd.
Om het leed wat te verzachten stond er onderin het mailtje een bon voor een gratis kopje koffie of thee bij Kiosk op vertoon van een persoonlijke OV-chipkaart en een uitgeprinte e-mail waarop de bon inclusief barcode goed zichtbaar is.
Ik vraag mezelf alleen af of de uitgeprinte bon slechts een of meerdere malen/dagen te gebruiken is?
En stel dat de code op de bon meerdere dagen te gebruiken is moet je hem dan elke dag opnieuw uitprinten?
Want ik neem aan de je de uitgeprinte bon in moet leveren bij het halen van een kopje warme drank?
Als laatste zou ik de NS willen verzoeken/laten overwegen in de toekomst het Warme drankje in de maanden juli/augustus i.v.m. het warme weer te vervangen door een koud drankje of een drankje naar keuze zou nog beter zijn.
Beste antwoord door LauraR NS
Hoi raymond-v, welkom op het serviceforum.
Een drankje naar keuze zou natuurlijk helemaal luxe zijn maar zoals JerVoo al schreef, liggen de kosten voor een colaatje weer meteen iets hoger. De bon die je hebt ontvangen is voor één drankje en kan dus niet meerdere dagen worden gebruikt. De bon lever je bij het ophalen van je drankje in bij de Kiosk.
Bekijk origineel
Een drankje naar keuze zou natuurlijk helemaal luxe zijn maar zoals JerVoo al schreef, liggen de kosten voor een colaatje weer meteen iets hoger. De bon die je hebt ontvangen is voor één drankje en kan dus niet meerdere dagen worden gebruikt. De bon lever je bij het ophalen van je drankje in bij de Kiosk.