beantwoord

Bus ipv trein

• 7 mei 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo, Ik moet op 20 mei met het vliegtuig naar huis om vanuit Groningen naar huis te gaan, maar er is een storing en er staat dat ik een bus moet nemen naar Assen, maar waar moet ik deze bus nemen? Moet ik inchecken met de bus of heb ik een treinkaartje? Het spijt me, ik kom niet van hier en mijn Nederlands is behoorlijk slecht, maar help me alstublieft

icon

Beste antwoord door Jeroen 7 mei 2020, 19:43

Er is geen storing er zijn werkzaamheden in verband met .o.a.het aansluiten van het nieuwe rangeerterrein De Vork nabij Groningen.  Om deze reden rijden er trein vervangende bussen en deze vertrekken in Assen vanaf het busstation en daar is een NS halte voor de NS bus tijdens de werkzaamheden.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Er is geen storing er zijn werkzaamheden in verband met .o.a.het aansluiten van het nieuwe rangeerterrein De Vork nabij Groningen.  Om deze reden rijden er trein vervangende bussen en deze vertrekken in Assen vanaf het busstation en daar is een NS halte voor de NS bus tijdens de werkzaamheden.

Dus ik hoef nergens speciaal heen? Maar zou de bus niet vol zijn als er zoveel mensen komen? Of zijn er meer bussen? Ik ga meestal naar het centraal station van Groningen, dus kan ik vanaf daar de bus nemen? Heel erg bedankt!

Badge

Bij het NS station in Groningen staan de bussen aan de voorzijde van het station en staat er bewegwijzering naar de NS bussen en Arriva bussen.

Er zullen voldoende bussen zijn om de nodige ruimte te houden en anders zal er gewacht moeten worden op de volgende bus.  Het inschatten van de reizigersaantallen is in deze tijd lastiger dan normaal omdat het erg verschilt van dag tot dag.

Reageer