beantwoord

bus tussen Den Bosch en Utrecht

• 18 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 3131 Bekeken

Zijn er altijd genoeg plaatsen in de bussen en waar staan ze, zowel in Den Bosch als op de terugweg in Utrecht? A.s. zondag moet ik van Den Bosch naar Amsterdam centraal
en ja hoor, het eerste traject heen en het laatste terug moet met de bus vanwege werkzaamheden!
icon

Beste antwoord door Slidestops 18 augustus 2017, 12:44

Er zijn meestal genoeg plaatsen in de bus, maar ze bieden natuurlijk niet dezelfde capaciteiten als ren trein. In Den Bosch spoor 1, in Utrecht bij het busstation aan de jaarbeurszijde.

Je kunt eventueel overwegen via Breda (met IC-direct) te reizen, dat is zonder bus
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Er zijn meestal genoeg plaatsen in de bus, maar ze bieden natuurlijk niet dezelfde capaciteiten als ren trein. In Den Bosch spoor 1, in Utrecht bij het busstation aan de jaarbeurszijde.

Je kunt eventueel overwegen via Breda (met IC-direct) te reizen, dat is zonder bus
Reputatie 7
Badge +3
Hou wel rekening met een flink langere reistijd. In Utrecht is het trouwens behoorlijk ver lopen van de bushalte naar het station.
Reputatie 6
Badge
Ik zou toch beter de bus pakken als ik jou was, zeker als je ergens op tijd moet zijn. De IC Direct is nou niet bepaald op te rekenen en bovendien is het een heel stuk omreizen.
Top geregeld NS! NOT!!

Nog extra op de app gekeken voor vertrek ivm werkzaamheden en dergelijke, trein zou gewoon rijden tot Den Bosch! Vervolgens stopt de trein in Eindhoven en krijgt men na 10 min te horen dat deze trein niet verder rijd, ook weer na enkele minuten te moeten wachten op verdere uitleg hoopt men dat de intercity van 22:02 uur gaat rijden en zo niet hoop NS dat de stoptrein van 22:05 uur richting Den Bosch gaat rijden.

Rijstijd van 1 uur en 10 min word nu dankzij NS en de niet zo goede uitleg iets meer dan 2 uur!

Bedankt NS voor de NIET zo goede service!
Reputatie 7
Badge +3
Het traject Eindhoven-Utrecht is een totaal drama. Als er geen werkzaamheden zijn zijn er wel storingen. Nog maar zelden rijden de treinen wel.
Wat ontzettend balen, tanja1990! Welkom op het NS Serviceforum! Hoe is je reis uiteindelijk verlopen verder?
Reputatie 6
Badge
Ach, je kan nog altijd omreizen via Breda en Rotterdam.

Reageer