beantwoord

Busreis (vanwege onderhoud) inbegrepen?

• 19 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Hallo,

Ik ga op 3 september naar Walibi met de spoordeelactie, en ik vertrek vanuit Middelburg. Alleen is er op 3&4 september onderhoud tussen Vlissingen en Goes dus moet ik (volgens de NS reisplanner) met de bus

Nu is mijn vraag: Moet ik voor die busrit naar Goes betalen of kan ik dan mijn kaartje gebruiken voor de trein?

Mvg Ezra
(Is de eerste keer dat ik iets uit de spoordeelwinkel koop, en reis zelf bijna nooit met de trein..)
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 19 augustus 2016, 16:51

Welkom ezra24rct3. Leuk dat je het NS Serviceforum hebt gevonden :-)

Wanneer de reisplanner aangeeft dat je met vervangend busvervoer dient te reizen kan je inderdaad gewoon je NS ticket gebruiken. Wanneer je op eigen initiatief alternatief vervoer kiest dan kan dat niet. Als het in de reisplanner nadrukkelijk vermeld staat dan zijn er afspraken gemaakt tussen oNS en die vervoerder, waardoor hetzelfde ticket geldig is.

P.S. ik heb je topic naar het subforum Werkzaamheden en Evenementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom ezra24rct3. Leuk dat je het NS Serviceforum hebt gevonden :-)

Wanneer de reisplanner aangeeft dat je met vervangend busvervoer dient te reizen kan je inderdaad gewoon je NS ticket gebruiken. Wanneer je op eigen initiatief alternatief vervoer kiest dan kan dat niet. Als het in de reisplanner nadrukkelijk vermeld staat dan zijn er afspraken gemaakt tussen oNS en die vervoerder, waardoor hetzelfde ticket geldig is.

P.S. ik heb je topic naar het subforum Werkzaamheden en Evenementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer