beantwoord

bussen tussen haarlem naar sloterdijk

• 7 October 2021
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

a.s Zondag 10. Oktober rijden er tussen de verbinding Zandvoort naar Sloterdijk vanaf Haarlem bussen ivm werkzaamheden Waar staan deze te wachten en waar stop de bus op Sloterdijk precies? 

icon

Beste antwoord door Reny 7 October 2021, 17:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1

TENzij je echt precies op dat Sltdk moet wezen en je echt elke kost bespaart vanwege een NS-ABO: denk eens aan de gewone bus 80 vanaf Zandv naar AMS-in deze situatie vermoedelijk sneller en zeker minder stressy

Thanks voor deze informatie. 

Reputatie 1

Dat klopt van de Jansweg, er is op het busstation geen plaats voor NS bussen. Maar vanaf het station zie je gele stickers met pijlen, zeilen en borden. Zoiets als op de foto. Het bij de taxi's om de hoek.

Er worden touringcarbussen van verschillende maatschappijen ingezet. Maar op de bus zit een plakkaat met een nummer, het NS logo en de bestemming. Er staat zeer waarschijnlijk een bus coordinator of een servicemedewerker bij. Als je het niet zeker weet kun je het altijd nog even vragen  

De Jansweg is dan als ik het goed kan zien aan de linkerzijde en niet direkt waar de normale bussen staan te wachten, sorry dat ik dom vraag maar ik woon niet hier in NL meer ... welke bus maatschappij is het...

Reputatie 1

In Haarlem staan de bussen aan de Jansweg en op Sloterdijk staan ze op de Radarweg (westzijde) aan de voorzijde van het station.

Reageer