compliment

  • 8 June 2023
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Compliment voor hoe de NS het omreizen via Leeuwarden naar Groningen geregeld heeft, doordat we niet hoeven uit te checken bij NS en in te checken bij Ariva kunnen we de overstap goed maken, dit in tegenstelling tot de vorige keer dat omreizen via Leeuwarden nodig was.

Dank hiervoor


4 reacties

Hallo A3 B en welkom bij de NS Community, 

 

Bedankt voor het compliment, daar waardeer ik enorm!

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me dan wel af waarom dit opeens kan terwijl het voorheen nooit kon. Krijgt Arriva een leuke vergoeding van NS voor het meenemen van de reizigers?

Badge +3

Ik vraag me dan wel af waarom dit opeens kan terwijl het voorheen nooit kon. Krijgt Arriva een leuke vergoeding van NS voor het meenemen van de reizigers?

Arriva doet dat natuulijk niet uit liefdadigheid, dus als NS de bussen wil ontlasten door mensen via Leeuwarden te sturen zal daar een kostenplaatje aan hangen. Bij geplande werkzaamheden gaat de rekening daarvoor trouwens naar ProRail.

Wel handig, kan je tenminste een fiets meenemen.

Reputatie 2

Compliment voor hoe de NS het omreizen via Leeuwarden naar Groningen geregeld heeft, doordat we niet hoeven uit te checken bij NS en in te checken bij Ariva kunnen we de overstap goed maken, dit in tegenstelling tot de vorige keer dat omreizen via Leeuwarden nodig was.

 

 

Waarom moet je volgens de NS Planner in Leeuwarden nog wel uitchecken bij NS en bij Arriva inchecken?

https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek=Zwolle&vertrektype=treinstation&aankomst=Groningen&aankomsttype=treinstation&type=vertrek&tijd=2023-06-14T12:00&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&disabledTransportModalities=&context=arnu%7CfromStation%3D8400747%7CtoStation%3D8400263%7CplannedFromTime%3D2023-06-14T12:18:00%2B02:00%7CplannedArrivalTime%3D2023-06-14T13:51:00%2B02:00%7CexcludeHighSpeedTrains%3Dfalse%7CsearchForAccessibleTrip%3Dfalse%7CaddChangeTime%3D0%7ClocalTrainsOnly%3Dfalse%7CdisabledTransportModalities%3D%7CtravelAssistance%3Dfalse&ritnummers=637%7C37348

 

Reageer