beantwoord

Evenementen Maastricht

Graag ontvang ik een overzicht van spoorwerkzaamheden in oktober en november 2019.
We organiseren in die maanden groet evenementen met veel bezoekers en will;en de planning met u afstemmen.
OP zaterdag 9 februari 2019 hebben wij onze Bachelor open dag met meer dan 4000 bezoekers. Kunt u contact met ons opnemen over de afstemmeing van werkzaamheden? bachelorsopenday@maastrichtuniversity.nl
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 november 2018, 17:00

In dit document vindt u een overzicht van werkzaamheden op NS-trajecten in 2019 die minimaal één dag duren en waarbij omreizen, extra overstappen noodzakelijk is of vervangend busvervoer wordt ingezet.

Voor een overzicht van werkzaamheden bij andere vervoerders raad ik u aan contact op te nemen met ProRail.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
In dit document vindt u een overzicht van werkzaamheden op NS-trajecten in 2019 die minimaal één dag duren en waarbij omreizen, extra overstappen noodzakelijk is of vervangend busvervoer wordt ingezet.

Voor een overzicht van werkzaamheden bij andere vervoerders raad ik u aan contact op te nemen met ProRail.

Reageer