beantwoord

Extra kosten door tijdelijke sluiting Utrecht Zuilen

  • 17 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Beste mensen van NS, ik reis 4 maal per week met een Traject Vrij abonnement tussen Utrecht Zuilen en Amsterdam Amstel. Nu Utrecht Zuilen enkele maanden buiten gebruik is, ben ik genoodzaakt om in deze periode tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Amstel te reizen. Het traject Utrecht Centraal - Utrecht Zuilen valt echter buiten mijn vrije traject, waardoor ik gedurende de sluitingsperiode van Utrecht Zuilen 4 dagen per week 2 maal voor dit deel van mijn reis moet betalen. Op welke manier wordt dit gecompenseerd?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 augustus 2016, 10:37

In een eerder topic over de werkzaamheden bij station Utrecht Zuilen schreef een moderator:

Er hebben 100 klanten (zowel Zakelijk en Consument) een Traject Vrij vanaf of naar Utrecht Zuilen. Deze klanten gaan dus ook meer betalen. Het vervelende is dat de klant dat pas merkt bij het opmaken van de rekening.

Er wordt een filter geplaatst voor Traject Vrij zodat de stukjes Utrecht Zuilen-Utrecht Centraal worden uitgefilterd. Hierdoor worden klanten niet geconfronteerd met onterechte buiten traject bepalingen.

Ik heb een Traject Vrij abonnement vanaf Utrecht Zuilen. Wanneer ik een keer vertrek vanaf een station buiten mijn traject, krijg ik een aanvullende reis op mijn rekening. Geldt dat nu ook?
NS zorgt ervoor dat wanneer je tot en met 21 augustus vanaf Utrecht Centraal vertrekt, er geen aanvullende reis wordt gefactureerd. Je kunt dus zonder aanvullende kosten reizen met jouw Traject Vrij abonnement. Vanuit Utrecht Zuilen naar Utrecht Centraal kun je reizen, zonder in te checken bij U-OV, met de bussen van U-OV. Je kunt uiteraard ook vanaf Utrecht Centraal vertrekken.

Denkt u dat er bij u desondanks te veel in rekening is gebracht, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice om dit recht te laten zetten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
In een eerder topic over de werkzaamheden bij station Utrecht Zuilen schreef een moderator:

Er hebben 100 klanten (zowel Zakelijk en Consument) een Traject Vrij vanaf of naar Utrecht Zuilen. Deze klanten gaan dus ook meer betalen. Het vervelende is dat de klant dat pas merkt bij het opmaken van de rekening.

Er wordt een filter geplaatst voor Traject Vrij zodat de stukjes Utrecht Zuilen-Utrecht Centraal worden uitgefilterd. Hierdoor worden klanten niet geconfronteerd met onterechte buiten traject bepalingen.

Ik heb een Traject Vrij abonnement vanaf Utrecht Zuilen. Wanneer ik een keer vertrek vanaf een station buiten mijn traject, krijg ik een aanvullende reis op mijn rekening. Geldt dat nu ook?
NS zorgt ervoor dat wanneer je tot en met 21 augustus vanaf Utrecht Centraal vertrekt, er geen aanvullende reis wordt gefactureerd. Je kunt dus zonder aanvullende kosten reizen met jouw Traject Vrij abonnement. Vanuit Utrecht Zuilen naar Utrecht Centraal kun je reizen, zonder in te checken bij U-OV, met de bussen van U-OV. Je kunt uiteraard ook vanaf Utrecht Centraal vertrekken.

Denkt u dat er bij u desondanks te veel in rekening is gebracht, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice om dit recht te laten zetten. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Welkom op het NS Serviceforum NSpeedy. Heb je naar aanleiding van de post van Tochjo nog vragen voor oNS?

Reageer