beantwoord

Extra toeslag

Ik moet morgen via Rotterdam naar Alkmaar reizen omdat tussen Utrecht en 's-Hertogenbosch de treinen eruit liggen.
Ik moet mijn fiets meenemen en aangezien er geen alternatief is vroeg ik mij af of ik de extra kosten voor de intercity direct kan declareren
icon

Beste antwoord door Iris NS 14 december 2018, 22:11

Welkom bij onze NS Community, Riny76!

Als je i.v.m. de werkzaamheden op het beoogde traject je fiets niet mee kan nemen omdat er bussen ingezet worden, kunnen we je geen vergoeding geven als je besluit om te reizen met je fiets in de trein. Misschien is de OV-fiets een optie voor je?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Nee, U kunt gewoon van Rotterdam via Den Haag richting Alkmaar reizen en dan heeft U geen IC-Direct nodig. Met de IC-Direct is het natuurlijk sneller maar dan zult U tussen Rotterdam en Schiphol toeslag moeten betalen.
Reputatie 5
Badge
Er worden bussen ingezet. Als de route die u gaat nemen vanwege uw fiets niet in de reisplanner wordt aangegeven, zou u zelfs meer moeten betalen voor uw reis omdat u omreist.
Welkom bij onze NS Community, Riny76!

Als je i.v.m. de werkzaamheden op het beoogde traject je fiets niet mee kan nemen omdat er bussen ingezet worden, kunnen we je geen vergoeding geven als je besluit om te reizen met je fiets in de trein. Misschien is de OV-fiets een optie voor je?

Reageer