beantwoord

Extra trein tijdens Ajax - Schalke

• 5 april 2017
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Wordt er met de voetbalwedstrijd Ajax - Schalke, op donderdag 13 april geen extra trein ingezet op een later tijdstip?
De laatste trein naar Station Sittard gaat namelijk om 22:32u.
icon

Beste antwoord door Wouter NS 5 april 2017, 18:05

Hoi ajax en welkom op ons forum.

Wat leuk dat je naar de wedstrijd gaat. Ik hoef met zo'n naam denk ik niet te vragen aan welke kant je staat. 😉

Er worden geen extra treinen ingezet naar aanleiding van deze wedstrijd.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi ajax en welkom op ons forum.

Wat leuk dat je naar de wedstrijd gaat. Ik hoef met zo'n naam denk ik niet te vragen aan welke kant je staat. 😉

Er worden geen extra treinen ingezet naar aanleiding van deze wedstrijd.
Reputatie 6
Badge
Er stoppen al veel te veel treinen op Bijlmer Arena. Extra treinen zijn nergens voor nodig.
Ik snap jouw punt Ajacied. De wedstrijd is rond 22:45 u en 23:00 u afgelopen. Maar om helemaal naar Zittart te gaan lijkt mij dat je dan nog al hals over kop weg moet. Misschien kun je zelf met de auto komen. De ArenA heeft voldoende parkeerplaatsen. Of wat ook een alternatief is om ergens in of in de buurt van Amsterdam of Weesp te gaan overnachten in een accommodatie. Er gaan vanuit Kirchroa of Heële in de toekomst ook Flexbussen dat las ik bij toeval in de Limburger/Limburgs Dagblad, maar voor nu heb je er helaas nog niet aan vrees ik. Maar dan nog is de vraag of die flexbussen ook naar Amsterdam gaan.
Reputatie 1
Vervelend, misschien kan je opgehaald worden met de auto in Eindhoven
Reputatie 6
Badge
Of je kan de wedstrijd live kijken, lol.

Reageer