foutieve informatie buitendienststelling Zwolle Amersfoorr

• 9 January 2021
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 5

Het buitendienststellingenseizoen is weer begonnen en meteen begint ook weer de foutieve informatie voorziening. Kan iemand me uitleggen hoe ik in 35 minuten plus 30 minuten extra = 65 minuten tijd van Zwolle in Amersfoort kom vandaag en morgen?

4 reacties

Badge +3

Kan iemand me uitleggen hoe ik in 35 minuten plus 30 minuten extra = 65 minuten tijd van Zwolle in Amersfoort kom vandaag en morgen?

Reputatie 5

Vreemd. Ik krijg dit te zien. En ik dacht ook dat er in de reguliere dienstregeling geen strakke aansluiting was in Deventer. Mis ik een speciale trein in mijn reisplanner ofzo?

Reputatie 5

Ik zie het al. Dit is de internationale trein. Dus omdat er een paar keer per dag een snellere verbinding is, is het redelijk om de werkelijkheid op andere momenten te verwaarlozen?

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie het al. Dit is de internationale trein. Dus omdat er een paar keer per dag een snellere verbinding is, is het redelijk om de werkelijkheid op andere momenten te verwaarlozen?

Er staat "extra reistijd tot 30 min", dat had moeten zijn "extra reistijd minimaal 30 min".

Reageer