beantwoord

Foutje reisplanner - geen busreis mogelijk tussen Den Haag Centraal en Leiden

• 7 april 2019
  • 8 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 6435 reacties
Kan iemand (moderator of @Edwin) even doorgeven dat er iets mis is met de reisplanner?

Vanwege de werkzaamheden rijden er geen treinen van en naar Leiden maar rijden er bussen.
Behalve vanuit Alphen gaan alle bussen naar Leiden Transferium en daarvandaan rijden er pendelbussen naar Leiden Centraal.
Echter geeft de reisplanner nu aan dat er geen enkele reis mogelijk is vanuit Den Haag Centraal naar Leiden Centraal wanneer je direct plant.
Wel als je los Den Haag Centraal - Leiden Transferium + Leiden Transferium - Leiden centraal plant.

icon

Beste antwoord door Danny NS 7 april 2019, 11:32

Hoi Momo,

Goed dat je dit aangeeft! Ik zet je melding direct door naar de betreffende afdeling!
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Momo,

Goed dat je dit aangeeft! Ik zet je melding direct door naar de betreffende afdeling!
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Danny,
Ik had hem ook even via Twitter gemeld nav een vraag daar. ^TG reageert zojuist dat hij/zij het ook zal melden.
Reputatie 7
Badge +3
Of de melding is niet goed aangekomen of ze kunnen het niet fixen, maar de reisplanner geeft nog steeds geen reis mogelijk van Den Haag C naar Leiden C. De andere kant op wel.
Je zou bijna denken dat wij die Hagenaren niet willen hebben in Leiden.
Ik zal het Danny laten weten. Ik heb het vermoeden dat ze er nog mee bezig zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is dan een beetje mosterd na de maaltijd Erryt, want het ging om reizen van gister, zondag 7 april.
Vandaag rijden er (gelukkig) weer treinen.
Misschien heeft hij een teurgkoppeling ontvangen waarom het niet is aangepast. Ik heb hem het in ieder geval laten weten.
De melding is zeker goed aangekomen. Ik heb als feedback gekregen dat het op de dag zelf niet meer mogelijk was om de reisplanner correct aan te passen.
Ik vind dit topic triest, mag natuurlijk niet gebeuren. Vriendelijk verzoek om deze blunder mee te nemen in de evaluatie.

Reageer