Hallo, ik had een e-ticket gekocht van Enschede naar Schiphol AirPort te gaan op 05.07.2023 om 22:16uur. Maar omdat er een storm was in de morgen van de dag, zijn er problemen opgekomen voor de treinen en de reis werd gecanceld vlak voor de vertrektijd.
ik woude vragen of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen voor mijn E-ticket.
Bladzijde 1 / 1
U kunt geld terug bij vertraging aanvragen. Het formulier hiervoor heeft een optie "ik heb mijn bestemming niet bereikt" en bij 60+ minuten vertraging krijgt u de volledige ritprijs vergoed voor een enkele reis.
Het formulier vindt u hier.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.