beantwoord

Geen informatie op NS app.

• 16 april 2017
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Waarom staat er geen reisinformatie op de app? Voor de treinreis van Rotterdam Lombardijen naar Delft is er tussen 11.50 en 18.20 geen enkele informatie te vinden op de reisplanner app. Kan ik in Delft komen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 april 2017, 14:06

Hallo MarjaW, welkom op ons Serviceforum,
Ik snap de onduidelijkheid, erg vervelend. Als je kijkt bij de werkzaamheden zie je het volgende: zondag tussen 11.45 en 17.45 uur starten/eindigen de bussen in Rotterdam Centraal of Rotterdam Lombardijen. Ik heb even navraag gedaan hoe je het best kunt reizen en dit is tussen Lombardijen en Zuid met de RET. Vanaf Rotterdam Zuid kun je dan gewoon weer verder met de trein naar Delft. Goede reis!
Bekijk origineel

5 reacties

Oke dat is fijn, maar jammer van de onduidelijkheid. Excuses hiervoor. Hopelijk verloopt je terugreis beter!
Ik ben inmiddels op mijn werk. Eerst met de ret naar zuiplein, metro naar Rotterdam Centraal.Daar de trein.
Dat begrijp ik, dit staat erg onduidelijk aangegeven. Het heeft inderdaad ook te maken met de wedstrijd. Ik heb even verder voor je gekeken en zie dat er wel trams en bussen van RET rijden tussen Lombardijen en Zuid. Rond welk tijdstip wil je gaan reizen?
Ik vind het jammer dat de informatie zo slecht is bij van te voren geplande werkzaamheden. Het vervangend busvervoer rijdt alleen naar Dordrecht. Van daaruit kan je op een of andere manier verder. Misschien heeft het ermee te maken dat Feijenoord thuis speelt. Met de RET kan je niet van Rotterdam Lombardijen naar Rotterdam Zuid.
Hallo MarjaW, welkom op ons Serviceforum,
Ik snap de onduidelijkheid, erg vervelend. Als je kijkt bij de werkzaamheden zie je het volgende: zondag tussen 11.45 en 17.45 uur starten/eindigen de bussen in Rotterdam Centraal of Rotterdam Lombardijen. Ik heb even navraag gedaan hoe je het best kunt reizen en dit is tussen Lombardijen en Zuid met de RET. Vanaf Rotterdam Zuid kun je dan gewoon weer verder met de trein naar Delft. Goede reis!

Reageer