beantwoord

Geen NS bussen, vergoeding kosten

• 24 januari 2019
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb voor 20 Januari een ticket gekocht om van station Weert naar Schiphol te reizen en heb op het einde met de bus moeten reizen, omdat er werkzaamheden waren. Ik ben uitgestapt op station bijlmer arena en hier een bus gepakt om op schiphol te komen. NS had zelf geen bussen ingezet dus moest ik een busticket kopen, er werd aangegeven dat ik het vergoed zou krijgen maar kan nergens informatie vinden om dit te doen
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 januari 2019, 20:20

Hi Kantas. Welkom bij de Community.

Je kan je verzoek het beste indienen via onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat. Stuur hierbij ook een (foto)kopie van je gekochte ticket mee.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Kantas. Welkom bij de Community.

Je kan je verzoek het beste indienen via onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat. Stuur hierbij ook een (foto)kopie van je gekochte ticket mee.

Laat je weten of het gelukt is?
Contact gehad via de chatfunctie, omdat ik zelf ook niet gelijk reageerde is mijn probleem afgehandeld in 2 dagen. Top!
Gegevens doorgestuurd plus de foto van mijn busticket en mij is toegezegd dat het bedrag binnen 30 dagen wordt overgemaakt
Fijn dat het afgehandeld is, Kantas! Bedankt voor je bericht 🙂. Ik hoop dat je volgende reis weer een stuk voorspoediger zal verlopen!

Reageer