beantwoord

geen treinen wel betalen voor de bus

• 1 november 2019
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

A10 onderhoud dit weekend en geen trein tussen Schiphol en Zuid.  Hoe kan connexion het maken om reiskosten te vragen als de trein niet rijdt? Hoe claim ik de kosten terug?

icon

Beste antwoord door Jeroen 1 november 2019, 16:51

En als u normaal met de NS reist dan had u het advies in de reisplanner gekregen om vanwege de werkzaamheden om de sprinter te nemen naar de Lelylaan en vanaf daar met de Metro naar Amsterdam Zuid te reizen.

Connexxion komt niet in dit advies voor dus u heeft het gegeven advies vanuit de NS niet opgevolgd, derhalve is een claim bij de NS ook niet mogelijk.

Edit, ik kan geen advies vinden met deze bus in de reisplanner app van de NS, alleen af en toe een advies om via Leiden te reizen naar de Lelylaan maar dat is wel heel erg veel omreizen. :D

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Connexxion rijdt hier niet met treinen. Wellicht bedoelt u NS

Connexxion rijdt hier niet met treinen. Wellicht bedoelt u NS

Er is geen treinverkeer tussen Schiphol en Amsterdam Zuid. De NS app geeft aan om Bus 341 te pakken. In de bus moet je nog extra betalen voor de reis. Hoop nu wat duidelijker te zijn

Badge

En als u normaal met de NS reist dan had u het advies in de reisplanner gekregen om vanwege de werkzaamheden om de sprinter te nemen naar de Lelylaan en vanaf daar met de Metro naar Amsterdam Zuid te reizen.

Connexxion komt niet in dit advies voor dus u heeft het gegeven advies vanuit de NS niet opgevolgd, derhalve is een claim bij de NS ook niet mogelijk.

Edit, ik kan geen advies vinden met deze bus in de reisplanner app van de NS, alleen af en toe een advies om via Leiden te reizen naar de Lelylaan maar dat is wel heel erg veel omreizen. :D

Je kan gebruik maken van de metro. Je dient dan wel via Duivendrecht te reizen. Een sneller alternatief zijn de R-Net bussen, maar daar betaal je wel meer voor.

Reageer