beantwoord

Geen waarschuwing/notificatie meer via app bij werkzaamheden op vast traject

• 18 oktober 2015
  • 15 reacties
  • 753 Bekeken

Waarom krijg ik geen melding/waarschuwing meer via de ns app als er werkzaamheden (of andere bijzonderheden) zijn op het vaste traject wat ik heb aangegeven? Voorheen gebeurde dit wel. Nu komt dit alleen via de mail als je een business card hebt. Sinds ik deze niet meer heb krijg ik het ook niet via de mail. Op mijn traject zijn er vaak werkzaamheden.
icon

Beste antwoord door Inge NS 12 november 2015, 16:22

Hoe staat het er nu mee, djetienne? Als dit nog steeds een issue is, dan ga ik mijn best doen om hier intern de juiste mensen voor te benaderen.
Bekijk origineel

15 reacties

Hallo djetienne, welkom op het NS Serviceforum. Misschien zijn je voorkeuren gewist na de laatste update. Je kan in de Reisplanner Xtra aangeven van welk traject je updates en informatie zou willen ontvangen, meer informatie over de laatste versie van de reisplanner kan je op deze website vinden.
meer informatie over de laatste versie van de reisplanner kan je op deze website vinden.

Op die pagina staat dat het gaat over versie 4.0, maar de laatste versie is 4.1.
Zie ook dit topic.
Hallo djetienne, welkom op het NS Serviceforum. Misschien zijn je voorkeuren gewist na de laatste update. Je kan in de Reisplanner Xtra aangeven van welk traject je updates en informatie zou willen ontvangen, meer informatie over de laatste versie van de reisplanner kan je op deze website vinden.

Ik heb mijn traject aangegeven in de Reisplanner Extra versie 4.1.1 en heb ook de pushberichten aanstaan. Dus daar ligt het niet aan. Kan het nog ergens anders aan liggen?
meer informatie over de laatste versie van de reisplanner kan je op deze website vinden.

Op die pagina staat dat het gaat over versie 4.0, maar de laatste versie is 4.1.
Zie ook dit topic.

Ik heb het gecheckt, ik heb de laatste versie.
Het was mij ook al opgevallen dat dit niet meer werkt. Ook ik heb de laatste versie van de app en de reis + notificatie van werkzaamheden staat correct ingesteld. Toch krijg ik geen bericht bij vertraging en/of werkzaamheden.
Ja, ik hoor ook van meerdere mensen dat het niet meer werkt, maar niet iedereen heeft zin om zich te registreren voor dit forum om zo te reageren.
Dat is vreemd. Zouden jullie eens kunnen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden? En willen jullie je feedback ook doorgeven aan de ontwikkelaars van de app via 'Over deze app'?
Ik had de app er al een keer afgehaald en weer geinstalleerd, omdat dit niet werkte probeer ik het hier.
Afgelopen weekend ook in de playstore aangegeven dat pushberichten niet meer werkt.
Hoe staat het er nu mee, djetienne? Als dit nog steeds een issue is, dan ga ik mijn best doen om hier intern de juiste mensen voor te benaderen.
Dit probleem speelt nog steeds.
Reputatie 4
Als er iets aan de hand is hoor ik niks, als er niks aan de hand is word ik juist gebombardeerd met allemaal alerts van de Reisplanner app, ik heb al zo vaak persoonlijk contact gehad met de developers maar in al die jaren werkt de app nog steeds erg slecht.

"De app geeft meldingen over sprinters die niet rijden, terwijl al mijn reizen met de intercity zijn. Berichten over sprinters zijn niet nuttig en geven een negatieve app ervaring.

De app geeft meldingen dat er gepland onderhoud is. In werkelijkheid is er dan 1) een wisselstoring of 2) gladde sporen. De app geeft dus geen goede informatie en dat draagt ook bij aan een negatieve app ervaring.

Ik kijk uit naar het moment dat de app passende een correcte berichten geeft, dat zou de reiservaring enorm verbeteren. Geen onnodige berichten en begrip voor gladde sporen ipv fictieve werkzaamheden."

Als reactie kreeg ik dat de NS het zelf niet weet, dus dat de app die informatie niet goed door kan geven. Op welk niveau kan het dan wel aangepakt worden?

Ik heb Railplanner geïnstalleerd, deze werkt een stuk beter.
Reputatie 4
Als er iets aan de hand is hoor ik niks, als er niks aan de hand is word ik juist gebombardeerd met allemaal alerts van de Reisplanner app.
Om de claim maar weer eens kracht bij te zetten. Vandaag krijg ik 9 pushberichten van de app, minuten van elkaar, ik kijk in de app wat er zo acuut aan de hand is: niks. Waarom dan een bombardement met alerts. Ik heb ook geen reis actief staan om dat tijdstip.

Wat gek dat je deze melding krijgt. Ik hoor van mijn collega's op Chat en Webcare dat meer mensen dit bericht binnenkregen. Het lijkt daarom op een fout in de reisplanner. Zoals Inge hierboven aangeeft, kun je altijd proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Vaak verhelpt dit het probleem.
Reputatie 4
Dat heb ik al zo vaak gedaan...

Goed dat dit probleem ook door andere mensen is gemeld. Bedankt voor je advies.
Reputatie 4
Wat gek dat je deze melding krijgt. Ik hoor van mijn collega's op Chat en Webcare dat meer mensen dit bericht binnenkregen. Het lijkt daarom op een fout in de reisplanner. Zoals Inge hierboven aangeeft, kun je altijd proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Vaak verhelpt dit het probleem.
Ik heb de app opnieuw geinstalleerd. Kreeg vanmorgen weer een rij alerts, het ligt dus niet bij de reiziger. Wat er met het geplande onderhoud werd bedoelt is ook een raadsel.

Reageer